3

217 26 73
                                    

Гледна точка Маги

Танчето беше бременна. Беше нормално за нашата възраст. Излезнахме от кабинета и слизахме по стълбите. Танчето се придържаше на мен, защото вече беше в 7 месец но аз видях 200 доларова монета на земята. Клекнах да я взема и приятелката ми падна по стълбите. Започна да се търкаля и така до първият етаж. Аз не бързах защото с тези 20 см токчета които всяко дете има ми беше неудобно. Настигнах я и я закарах с новото си БМВ до болницата. Там лекарките я сложиха на цимента пред болницата защото нямаше време да ходим до стаята и започнаха да я гледат.

-Дете, вашата приятелка е загубила децата си. Съжалявам. Може да си вървите.

Качихме се на БМВ- то ми

-Маги аз без туй това не исках тези деца. - каза тя

-Нека те заведем в стриптийз клуба М&М. Чух че Джейкъб ходел там да танцува.

-Тинчето е голяма късметлийка.

-Да така е но Джейкъб няма да е нейн скоро.

-Предлагаш да я убием?! - разшири очи Танчето

-Не бе. Неви от горният клас я харесва. Може да ги сватосаме.

-Оо да хайде.

Тъй като не ни се ходеше до клуба отидохме до Меденото кафе. Там имаше много откачалки. Ама пък и там не ни се ходеше така че решихме да отидем на училище. Спрях БМВ-то между две дървета в двора и влезнахме.

-Много сте красиви днес.

Обърнахме се и видяхме Фъстъка. До нея седеше Тина тъжна.

-Какво има Тинче? Знаеш че сме приятелки. Кажи ни. - казах аз

-Ами скъсах с Джейкъб! Разбрах днес че е фък бой нищо че прякорът му е Джейкъб Фък Боя.

Ние я прегърнахме и станахме най-добри приятелки. Запознахме я с Неви и те двете се ожениха. Отново нормално за нашата възраст. Заминаха за Испания на меден месец. През това време трябваше с Танчето да станем гаджета на Джейкъб. Но после го видяхме със Сис да се държат за ръце. Тогава Сис изкрещя " Джейкъб аз съм бременна" Той я погледна гневно.

-Ние късаме. Аз съм бад бой мога правя всичко. Затова те зарязвам сама с бебето.

Джейкъб Сарториъс а.к.а ФъкбойWhere stories live. Discover now