7

135 15 40
                                    

Гледна точка на Маги

С Танчето си хвърлихме бърз поглед. Извадих иглите, а тя вуду куклата. Но не бяхме толкова зли. Двете започнахме да го гъделичкаме, навсякъде. Горкичкият се гърчеше на пода и се смееше. Появи се локва вода до него и тогава разбрахме, че се е напикал.

-Добре хахахаха добре, а-аз ще  хахахахха изляза с вас. Само хахахха ме пуснете. - опита се да каже той

-Разбира се, за нашето сладкишче. - Танчето прибра куклата

-Нашето малко сладко пиленце. - добавих аз

-А вие сте моите сладки психично болни сладурани. - каза Джейкъбчо

Тримата се хванахме в кръг и започнахме да скачаме и да се въртим.

-Да отидем отново във Виктория Сикретс? - предложи той - Все пак съм фъкбой, прашките ми свършиха.

-Ооо не. - отсече Танчето - Мисля да отидем в Париж.

-Аз съм за Париж. - обадих се - А какво ще правим със Сис? Вие двамата сте родители.

-Оо Сислор през цялото време ми е изневерявала с Марио Селман, и бебето е от него. Всъщност детето тъкмо завърши колеж, може да отидем да я поздравим. Момичето е учено, ако беше моя дъщеря, щях да я направя фък гърл.

-Ако някой ден ние тримата си имаме момиче и момче, задължително ще бъдат фък бой, фък гърл, бад бой и бад гърл. - каза Танчето, опитвайки се да подскаже на Джейкъб, че е време да се чукаме.

-Да, могат да бият хора за пари. Едното момиче, може да го кръстим Нати, за да ни напомня за най-добрата ни приятелка. - допълних

Те закимаха.

-Как ще отидем до Париж? - попитах аз

-Може с нашите еднорози. - отговори ми Танчето

-Не, момичета. Ще отидем с моят чисто нов, лъскав Мерцедес. Все пак Франция е близко, няма океан разстояние и не е на друг континент.

-Леле Джейкъб, ти си толкова умен. Щеше ми се ние с Танчето също да бяхме като теб. Ама разбира се, че ще имаш такъв акъл. На нас никога няма да ни хрумне, гениалната идея за ходещ суичер, ако снимаме клип.

-Момичета! Имам идея! Ще се снимате в моята нова песен "Kill em with vudu kukla" Аз се вдъхнових от вас, когато извадихте вуду куклата и иглите.

-Джейкъб това е уникално! Селена Гомез пасти да яде! - въодушеви се Танчето

-А после може да направиш "Дали това вуду кукла е" Защото Криско не е известен тук и никой няма да разбере, че почти копираш заглавието му!

-Момичета, гениални сте!

-Е не колкото теб. - намигна му Танчето

-Скъпи! - извика някой зад нас

Обърнахме се и видяхме Данс.

-Какво по.. - започна приятелката ми

-Еднорозите. - довърших - Аве батал, ти с нея ли си сега?!

-Шибана кучка. - извика му Танчето в лицето

-Момичета, защо му крещите? Аз съм му гадже още от яслата!

Отново ги зяпнахме. Значи Джейкъб е изневерявал на Тинчето, Сис, Фъстъка и на нас! Нищо, че прякорът му е фък боя.

-Маги, Танче. Аз съм фък бой, сменям ги ден след ден. Все пак ми се лепят като мухи на лайно. - проговори Джейкъбчо

-Оо не си познал. - рекох

-Ще викнем Балончето и ще видиш ти. - добави Танчето

Джейкъб Сарториъс а.к.а ФъкбойWhere stories live. Discover now