SANA NE ??

184 15 8
                                    

MULTİMEDYA: DOLUNAY☺
"Lan vicdansız on kuruş ne ? Ne bu ne ? dalgamı geçiyon sen benle ? Sabahın sekizinden beri kıçımı patlatıyorum az bi para kazabilmek için. İki saattirde izliyon... Ağzının suları aktı İdil'i izlerken şimdide gelip taşak geçer gibi on kuruş veriyon.
İdil tutma sende beni, bu yavşağı bırakmam ben. On kuruş ne oğlum?"

"Dolunay koş hadi polisler geliyo valla yakalarlarsa bırakmazlar geçen seferki gibi."


"Yok canım gelsinler ben bu adamdan şikayetçi olucam. "

"Ne dicen memur bey bu adam 10 kuruş verdi şikayetçiyim mi diceksin ? Saçmalamada yürü hadi bak vallahi bırakmazlar bu sefer."


"İkna ettin beni gidelim hadi. Ama yavşak bey seni bulucam yine işimiz bitmedi...
Ee nereye gidiyoruz şimdi ?"


Piçimsi sımayli emojisi yaptı İdil.


"Önce ne kadar para var sayalım sonrada üniversitenin ordaki kafelerden birinde milkshake içip çocuk keseriz. Ne dersin ? "

"Allah derim sayalım hemen paraları ne kadar var."
Bekle bizi milkshake dedim.

Ve yakışıklı çocuklar diye ekledi İdil.

Kafeye vardık oturuyoruz İdil'le bu günki olayı konuşuyoruz felan çocuğun biri bizim masaya sandalye çekip oturdu ve o çok saçma olan soruyu sordu

"Neden pandomim ?"

"Hobi olarakmı yoksa para içinmi? "

"Günde kaç TL kazanıyorsunuz ?"

"Nerde yapıyorsunuz pandomim gösterisini ..."

"Çocuk susmak bilmedi.
Eğlencelimi? "

"Gardaşım sus . "

"Ders aldınızmı? "

"Sus gardaşım bak yapıştırıcam
burnunun ortasına yumruğu ."

"Ders için nekadar para ödüyordunuz ? "

"Ee yeter ama bi sus be. Kalk git valla fena yaparım. "

"Dolunay otur yerine herkes bize bakıyor."

Ben İdil'i dinlemeden çocuğa bağırıp çağırmaya devam ettim.

"Hayırdır bilader neden sordun bunları ?Sanane? Sinirimi bozma basgit yoksa alırım ayağımın altına."

Diyip kendim kafeden çıktım. wgwgw
İdil arkamdan kahkaha ata ata geldi bir süre gülmekten konuşamadı.

"Pikaçu naptın sen ya adının hakkını verdin elektirik saçtın etrafa."

"Ne yani çocuk benden elektirikmi almış Esra hanım bi çay içelim falanmı dedi wgwg "

"Yok yok öyle demedide altına sıçmıştır. Bunadan adım gibi eminim. O anki yüz ifadesini çekip youtube'a koysaydım kesinlikle bu senenin fenomeni olurdu. "

"Aman neyse ne haketti oda. Bu gün de beni buldu hepsi gebermeleri dileğiyle kip bays"

diyince ikimizde bastık kahkahayı.

"Kıyafetimiz makyajımız tam bu günde pek para kazanamadık taksim meydanıda kalabalıktır bu saatte acaba gidip 1-2 saat daha gösteri yapalımmı?"

diye bir fikir attım ortaya.
İdil kabul etti .

"Ama bir şartım var"

dedi .

"Söyle bakalım şartını pandacık ."

"Kimseyle kavga etmek yok kim ne derse ne yaparsa tınlamayalım lütfen fazla atraksiyon oldu bugün bana yetti ."

"Tamam ozaman kimseye aldırmadan para kazanalım."

diyip sırtına atladım.
Meydana yürüme mesafesi beş dakikaydı.
Kendimize meydanda yer beğnene kadar İdil'in sırtında gezdim.
Bir yer bulup 1-2 saat daha gösteri yaptıktan sonra

"İdilaşkom hadi eve gidelim kıçımın kemikleri ağrıdı yorgunluktan hem uykumda geldi gider yatarız evde"
dedim.
"Benimde senden farkım yok"

dedi ve son selamı verdik. eşyalarımızı toplayıp eve doğru yürümeye başladık .
Bir kaldırım kenarında oturup tüm paraları saydık.
Vay be bu bir ilkti.
"İdil bune pandacım sahtemi bi bak şuna."

"Yuh bune lan 100 TL nin ne işi var burda. Vallahi sahtede değil kuşum bu . "

"İdilaşkım kalkıp göbek atsam millet bana güler mi ?"
Diye sordum

"Durup duruken göbek atan birini görsen sen gülermisin?"

Diye sordu.

"Tabikide gülerim"

diyip kendi cevabımı kendim vermiş oldum.

"İçinde sakla pikaçum evde son ses mezdeke açar karşılıklı göbek atar bu günki 200 TL yi kutlarız. Olurmu ?"

"Yaşasın"

deyip el çırptım.

"E ozaman paramız varken minibüse binelim zaten yorgunuz yürümeyelim eve kadar."

İdil bana fazlasıyle katılarak bu fikri kabul etti.
"Wuhuu minübüse biniyoruz bayadır binmemiştim. "
Eve vardık,son ses mezdeke açıp göbek attık , iki yumurta kırıp yedik ve televizyon izlerken uykuya dalmışız.

Öhöm öhöm herkese merhaba.
İlk bölümden ne bu açıklama eşek diceksiniz ama bana yardımcı olmanız gerek lütfen görüşlerinizi yorum atarak belirtin. İlk bölümde argo kelime kullandım ama bundan rahatsız olurmusunuz bilmiyorum yoruma bunuda yazarsanız sevinirim.
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER :))

PANDOMİMCİ (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin