"Ne bu ses? Napıyosun İdil sabah sabah bu ne temizliği? "
"Kalk sende yardım et bana ev çok kötü oldu bu gün işe gitmek yok ev temizliyoruz ! "
"Mis gibi tertemiz evimiz var boşver temizliği hiç uğraşamam ben. "
"Saçmalama Dolunay ya kovboy filmlerinde ortadan geçen çalılık gibi birikmiş tozlar var evde hiçmi rahatsız etmiyo seni?"
"Valla bana göre hava hoş temizliği yaparsın sen."
"Oh maşallah hanım efendi ben burda temizlik yaparken dip köşe sen napıcaksın?"
"Selis'le buluşucam tabiki başka ne yapabilirim ki ."
"Hayır efendim sende yardım ediceksin temizliğe TOKTA ."
"Hayır canım Selis beni bekliyo onunla buluşucam NOKTA ."
"O zaman şöyle yapıyoruz, temizliği bırakıp Selis'le buluşuyoruz eve gelincede temizlik yapıyoruz. Anlaştık mı ?"
"Tamam ama çok bişey yapmam bi yerleri silerim gerisini sen halledersin ona göre. ""Tamam pikaçum gerisini ben hallederim. Ne zaman gidiyoruz ? "
"Hazırlan gidelim ."
Ben siyah dar paça yüksek bel pantolon, üstümede beyaz salaş bir tişört giyip önüne düğüm attım.
İdil'de kot mini şot üstünede siyah atlet giyip beline gömlek bağladı ve evden çıktık.
Bir biz klasiği olan kampüs kafelerinde buluşucaktık. Kafeye girdiğimizde Selis masanın birinde oturuyor telefonuyla uğraşıyordu.
"Nerde kaldınız kızım ya bir insan evladı bu kadar bekletilirmi, ağaç oldum kök saldım"dediğinde üçümüzde senkonize bir şekilde güldük .
Garson siparişleri alırken aynı zamanda beni de benden aldı.
O nasıl bir yakışıklılıktır öyle eridim resmen eridim. O açık kumral saçlar ,çimen yeşili gözler o baklavalar üf be insan yavrusumusun sen hayır marslıysan şaşırmicam.
"Dolunay kızım cevap versene hangi alemlerdesin yine ? ""Ha ney ? "
"Ne yiceksin diyoruzda daldın gittin."
"Hee şey ya bir çizkek ve şalgam suyu lütfen "
(alışın buna garip alışkanlıklarım vardır)
garson siparişleri alıp gitti ."Ee Selis ne var ne yok?"
Sıkkın bir yüz ifadesiyle ofladı
"Noldu canım bişeymi var , canınmı sıkkın? "
"Sorma ya anneme kanser tanısı koyulmuş geçen hafta eğer ilaçlar alınmazsa durumu kötüye gidebilirmiş. "
"Tüh canım ya yapabilceğimiz bişey varmı ? "
"Yok kuzum ya ne yapabilirsinki düşünmen yeter . iş arıyorum şimdi ordan kazanıcağım parayı anneme yollıcam ama bu kahrolası yerde yok yani iş yok anasını satıyım yok."
Selis,in gözünden bir damla yaş düştü.
"Canım ya ağlama."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PANDOMİMCİ (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionDüzenleniyor adı altında yazmadığım ergenliğimin ağır geçen dönemlerinde yazdığım vıcık ve saçma bi hikaye okumak isterseniz tutan yok okursanız beyninizde oluşucak hasarlar için müessesemiz mesuliyet kabul etmemektedir