EYVAH REZİL OLDUM !!

64 14 2
                                    

MULTİMEDYA: DORUK

Of ama bune ya her gün uyandığımda başım ağrımak zorundamıki? Lan noluyo en son yemekte değilmiydik biz yatağımda ne işim var? Ne zaman sabah oldu mq , kim getirdi beni yatağıma?

"Uyandınmı pikaçu"

"Yok knk uyanmadım rüyadayım hala tek boynuzlu,balık kuyruklu gergedan kovalıyorum."

"Bırak dalga geçmeyide sofraya gel hadi kahvaltı ediyoruz kızlarla."

"Neler var kahvaltı menümüzde?"

"Unicorn eti var yicenmi kanka."

"Ayy yazık neden kestiniz onu kıyamam ben ona."

İdil gözlerini devirdi ve cevap vermeye tenezzül bile etmeden gitti.

Telefonumu elime aldım ve mutfağa ilerledim. Sofraya otururken bildirim sesi geldi bakmadım. Birkaç lokma atıştırdıktan sonra tam çayımı yudumluyodum ki bildirimler artmaya başladı. Telefonu açıp baktım instegram bildirimi

*Çağla üstün paylaştığınız videoya yorum yaptı*

Allah Allah ne videosu bu ya ?

Ne inanmıyorum... Ağzımdaki bütün çay artık masaya yayılmış bir haldeydi.

"Ay naptın kızım ya. Kusucam şimdi."

Cevap vermeden vidoyu izlemeye başladım.

"Ben dün ne yaptım kızlar neden uyarmadınız,engel olmadınız bana?"

"Dün sen içip içip sarhoş oldun masaya çıkarak şarkı söyledin susmadın, masadan inmedin en sonunda attılar hepimizi."

"Selis sen nediyosun ya bunlar gerçekten oldumu."

"Malesef dahasıda var."

"Anlat çabuk."

"Ordan atılınca sahile gittik. Sen Doruğu öptün,o sana karşılık verdi. Sonra Doruğun üstüne kustun, bu sana çıkma teklifi etti sen kabul ettin vee artık sap değilsinn."

Sırıttı ve el çırpmaya başladı.

"Ya sen nediyosun?"

"Duydun işte. Olan biten bundan ibaret. Hee bu arada İdil ve Çınar'da artık birlikteler."

"Kızlar ben kendimi asıcamda o ipi bağlamasını bilen varmı?"

"Saçmalama kızım ya kaptın yakışıklı çocuğu daha ne istiyosun."

"Asıl sen saçmalama İdil. Selis'in dediklerini duymadınmı neler yapmışım sarhoşken herkese rezil olmuşum. Hadi onuda geçtim çocuğu öpmek ne demek ya sdece öpmeklede kalmayıp teklifinide kabul etmişim. Gidip herşeyi açıklayıp özür dilemeliyim. Ama nasıl.

"Eyvah rezil oldum ya."

"İdil bana Aral'ın numarasını ver hemen."

"Al rehberden bak"

Numarayı alıp Aral'ı aradım.

*Aral merhaba ben dolunay*

* Efendim dolunay*

PANDOMİMCİ (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin