BU KİM BE

87 13 2
                                    

MULTİMEDYA: ARAL

Başım,başım çok ağrıyo.

"Kızlar kalkın hadi."

Uyanmadılar ve kalkın diye bağırınca Selis ayılmaya başladı.

"Ha ne? Of başım çok ağrıyo be. Ne yaptınız siz kızım ya ben dedim bu kadar içmeyelim diye."

Arya ve Alya gelirken iki şişe içki getirmişlerdi Selis içmeyelim demişti ama onu dinlemeyip içmiş ve birde ona içirmiştik.

"Git İdil'i dürtükle ve uyandır daha meydana gidicez."

Bende ikizleri uyandırdım.

"Kalkın hadi ya, kalkın artık. İdiğğll uyan sende çok geç kaldık."

İdil uyanmıştı ama ikizler umutsuz vaka.

"Kalk hazırlan İdil meydana gidiyoruz."

"Ya pikaçum sabahın köründe ne meydanı? Rüyandamı gördün? Yat uyu."

"Hangi sabahın köründen bahsediyosun saat 14.46 kalk hadi."

Mızmızlanarak kalktı ve hazırlanmak için diğer odaya gitti .
Peşinden gidip bende hazırlandım makyajlarımızı yaptık ve evden çıkarken Selis'e biyere gitmemelerini söyledik bu gece yine bizde kalıcaklardı.
Kendimize yer bulduk , para çantasını önümüze koyduk ve gösteriye başladık. Yarım saat sonra etrafımızdaki kalabalığı yararak gelen biri

"İdil"

diye seslendi. İdil şarkıyı durdurudu ve

"Aral"

diyerek o kişinin yanına gitti çok şaşırmış görünüyordu.

"Ne işin var senin burda Aral. Ay canım ne kadarda özlemişim ya."

"Üniversiteyi burda okumaya başlicam gelip önceden yerleşmek istedim. Geçen hafta geldim işte arkadaşla dolaşıyoduk seni görünce yanına geliyim dedim."

Bu kim be ? İdil'i nerden tanıyoki neden bukadar yakınlar? Bu çocuk hangi gezegenden? Bu erkekse diğerleri ne , diğerleri erkekse bu ne ? Niye bukadar yakışıklı lan bu ? Kafamda deli sorular:))
"Seni Dolunay'la tanıştırıyım.
Dolunay bu Aral biz ilk okuldan lise 2 ye kadar aynı sınıftaydık lise 3 e geçerken taşınmışlardı bidahada görüşmemiştik.Aral buda Dolunay lise 3 te bizim sınıfa geldi biz bunla iyi anlaştık felan geçen senede yurttan ayrılınca ikimiz ayrı eve çıktık para kazanmak içinde pandomim gösterisi yapıyoruz. Öyle yani."

"Çok memnun oldum Dolunay."

"Bende memnun oldum."

"E ozaman izle sen bizi 10-15 dk sonra bizim eve gideriz beraber."

"Tamam anlaştık."

15 dk sonra son selamımızı verip eşyaları toparlayıp eve doğru yola çıktık. Ulan çocuk çok yakışıklı be valla ileride yavşamayı düşünmüyorum da değil :))))

Eve doğru ilerlerken İdil Aral'a

"Ee Aral nermin teyze nasıl ne yapıyo? Onu ve keklerini çok özledim."

PANDOMİMCİ (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin