Selhala jsem✔

5.8K 355 67
                                    

,, Siriusi, Lily a Jamese zase přepadli Smrtijedi, to už není možné, to je už potřetí!" křičela jsem přes celou kancelář.

,, Helene, musíme rychle do Bradavic, Brumbál nás volá," řekl Sirius a přemístili jsme se do Prasinek, odkud jsme šli pěšky do Bradavic. Kdybych se o ty tři tak nebála, přepadla by mne nostalgie, to je přece strašné, vždyť mají miminko a někdo se je snaží zabít! Kráčeli jsme chodbami a míjeli studenty, kteří si nás zvědavě prohlíželi. Došli jsme před jeho pracovnu, kde na nás čekala Mc Gonagallová a sdělila nám heslo.

,, Pane Blacku, slečno Whitová, už na vás netrpělivě čekáme," řekl klidně Brumbál a my se posadili k unavenému Jamesovi a zoufalé Lily, která v náručí kolébala malého Harryho. 

,, Promiňte, snažili jsem se sem dostat co nejrychleji," omluvila jsem se a pohladila Lily po zádech, byla úplně bledá. 
,, Říkali jste, že vás Smrtijedi napadli už třikrát. Myslím si, že jediným řešením alespoň prozatím je Fideliovo zaklínadlo, je jen třeba si vybrat strážce tajemství," pronesl Brumbál.

,, Samozřejmě ty, Tichošlápku," řekl James a pohladil malého Harryho, kterému už byl skoro rok.
,, Oni po čase přijdou na to, že jste použili Fideliovo zaklínadlo a dojde jim, že strážcem musím být já, popřípadě Helene. Nerad bych jim váš úkryt třeba pod kletbou Imperius vyzradil. Měl by to být někdo nenápadný, co takhle Peter Petigrew?"

,, Na tom něco je, Siriusi, myslím, že máš pravdu," řekl James.
,, Lily, co takhle, kdybych se schovala s vámi a kdyby se něco stalo, tak vás chránila?"
,, Helene, to je od tebe moc šlechetné, to ale po tobě nemůžeme chtít."
,, Pro vás já to ráda udělám."

,, Tak dobře," souhlasil James a malý Harry začal plakat. Lily ho houpala a on se po chvíli utišil a spinkal dál. Potom mě Sirius vzal za ruku a odešli jsme spolu do jedné opuštěné učebny.

,, Helene, víš, jaké na sebe tím bereš riziko."

,, Ano, vím, ale pro Lily a její nejbližší to udělám a až bude po všem, vrátím se zase k tobě."
,, Helene, já vím, že na to asi není příhodná doba, ale přemýšlel jsem. Už několikrát nás oba málem zabili Smrtijedi. Vím, že ty jsi jediný člověk, se kterým chci strávit zbytek života, miluju tě," řekl a klekl si. Tentokrát to nebyl sen a já málem začala brečet. 
,, Helene Whitová, vezmeš si mě?"
,, Ano, jistě, že si tě vezmu. Miluju tě," řekla jsem, on vstal a políbil mě na čelo.
,, Slibuju, že ať se stane cokoli, jednou se určitě vezmeme a málem bych zapomněl," řekl a vytáhl malou krabičku a v ní byl zlatý prstýnek s kamínkem v barvě mých očí. Sirius mi ho nasadil na prsteníček levé ruky.

,, Siriusi, ten je nádherný."
,, Uf, vybral jsem dobře, měli bychom se za nimi vrátit, ať se s nimi můžeš ukrýt."
,, Máš pravdu, jdeme," řekla jsem tiše a vrátili jsme se zpět do Brumbálovy pracovny. Potom jsme poslali sovu Peterovi a ten se za půl hodiny dostavil. Byli jsme všichni schovaní. 

Objevili jsme se v našem úkrytu, vypadal jako dům Lily a Jamese v Godrikově dolu. Pomohla jsem Lily vykoupat malého Harryho a když usnul, tak jsme si povídaly. James si v ložnici četl noviny, asi nám chtěl dopřát soukromí.
,, Lily, vážně vám tady nevadím? Chci vědět, že jste v pořádku. Kdyby vás náhodou někdo našel, tak vás budu bránit a vy zmizíte, jasné? Musíte se hlavně zachránit vy dva."

,, Helene, jistě, že nám nevadíš, my si toho moc vážíme a navíc jsi má nejlepší přítelkyně."

,, Lily, když jme teď byli v Bradavicích, tak mě Sirius požádal o ruku," řekla jsem a ukázala jí svůj prsteníček.

Znala jsem Siriuse Blacka ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat