CAROLİNE..
Gözlerimi açtığımda yatağımda yatıyordum. Perdenin arasından giren güneş tenimi yakıyordu. Bugün özel bir gündü ne giymeliydim alışveriş yapmak için yeterince vaktim yoktu elbisemi terziden bugün almalıydım.Ben bunları düşünmeye dalmışken telefon caldı arayan Bonnie idi. Derin bir iç geçirdikten sonra telefonu isteksizce açmak zorunda kaldım.
B.Lütfen caroline bana uyuduğunu söyleme Geç kaldın !! diye sitem ediyordu
C. Bonnie lütfen biliyorum bugün önemli ve bence güzellik uykusuda buna hazırlanmanın en iyi yolu bu saçma tanışma partisini neden umursuyosun anlamıyorum zaten ordaki herkesi tanıyoruz. dedim iç geçirerek.
B. Neler olucağını bilemezsin care Geçen sene olanları hatırlamıyor musun Elena hayatının aşkını buldu o zamandan beri bunun için heycanlıyım Prenses caroline olmaya gerçekten kararlı mısın bence böyle devam edersen uyuyan güzel olarak gelmelisin.
C.Bonnie! Dalga geçmeyi kes geliyorum. dedim ve cevap beklemeden telefonu kapattım.
Yatağımdan doğrulduktan sonra derin bir iç cektim ve pencereye doğru yaklaştım hava her zamanki kadar güzeldi. Yavaşca dolabıma doğru yöneldim ve gördüklerim karşısında şaşkındım dolabım savaş alanına dönmüştü bütün bu karmasada üstüme giyicek bişeyler aradım ve sonunda kotumu ve beyaz dantelli bluzumu giymeye karar verdim. Ayakkabılarımı giyip Bonnie'nin yanına doğru yola cıktım.
KLAUS..
Bu sabah uyandığımda kendimi tuhaf hissediyordum. Dün gece yine kendimden geçmiş olmalıydım ki yanmda iki kadınla uyandım. Biri ölmüştü diğeri ise ölmek üzereydi son kalan kanı ile kahvaltımı yaptıktan sonra giyindim ve aşşağı indim. Melezlerimden birine yukardaki cesetleri almalarını söyledikten sonra sağ kolum sayabileceğim kişiyi aradım. Telefon 3. çalışından sonra açıldı.
K. Damon nerelerdesin senin benim peşimi toplaman gerek benim senin değil. dedim
D. Klaus uyanmışsın. dedi
K.10 dk sonra burda ol damon bu gece için planlarım var bir partiyi dağıtmayı düşünüyorum.
D.Geliyorum klaus. dedikten sonra telefonu kapattı.
Bugün bir tanışma partisi olucaktı ve klaus emindi herkes tanıştığına pişman olucaktı. O gece amacı basit bir tanışma partisini basmak değil üzerindeki laneti kaldıracak periyi bulmaktı.
CAROLİNE..
C. Bonnie azarlaman bittiyse terziye gitmeliyiz hazırlanmak için fazla vaktim yok.
B. Bu kadar uyumasaydın olurdu care.
C.Bonnie ! diye kükredim gülerek Bonnie'de bana gülümsüyordu.
Elbisemi terziden aldıktan sonra Bonn. ile ayrıldık önce kuaföre gidip saçımı yaptırdım daha sonra kot pantolon ve bluzumle aşırı uyumsuz saçımı düşünüp gülümsedim tam o anda karşımdaki camın yansımasında bir adam gördüm. Genç gözüküyordu saçları sarının tuhaf bir tonuydu ve gözleri aman tanrım. Telofonla konusuyordu. Onu daha önce buralarda görmemiştim umarım tanışma partisine gelir. diye düşündükten sonra eve gittim ve hazırlanmaya başladım parti 2 saat sonraydı saçlarımı ıslatmadan uzunca bir dus sefası yaptıktan sonra elbisemi giyip makyajımıda aradan çıkardım. Bonnie'yi aradım bu sefer gec kalan o olmuştu. Bu halde kesinlikle partinin olacağı yere kadar yürüyemezdim hemde tek basıma bu asla olamazdı. Ben kendi kendime söylenirken kapı çaldı.
B. Arayıp durmayı kes care geldim.
C. Ektiğini düşündüm Bonnie .Hadi cıkalım derken gülümsüyordum.