BÖLÜM 2
CAROLİNE..
Gözlerimi açtığımda geniş bir odadaydım etrafımda antika gibi görünen klasik mobilyalar vardı. Yattığım yatakta her hareket ettiğimde burnuma harika leylak kokuları doluyordu. Burası neresiydi ve ben buraya nasıl gelmiştim hafızamı yokladığımda en son tanışma partisinde olduğumu hatırladım Bonnie ve Tyler yanımdan ayrılmıştı. Tanrım.. Hatırlamakta zorlanıyordum neyim vardı benim şişelerce içki içmiş gibiydim.Her hatırlamaya çalıştığımda başıma bir ağrı giriyordu başımı ellerimin arasına aldığımda keskin bir acı duydum. Başımı vurmuş olmalıydım. Buda baş ağrılarımın sebebini açıklıyordu.
Yataktan doğrulup derin bir nefes aldım kendimi daha çok zorladım hatırlamak zorundaydım sonra aklıma bazı görüntüler gelmeye başladı. Tanışma partisi o adam ismi Klaus'tu harika gözler sarı saçlar ve sonra olanlar arkadaki siyah saçlı adam aman tanrım inanılmaz bir hızla gelen Klaus.. Kafamda şimşekler çakmaya başlamıştı ben kaçırılmıştım.
Tam o anda kapı açıldı ve Klaus içeri girdi.
K. Merhaba Caroline.. Görüyorum ki uyanmışsın ve... ölüceksin. dedi yüzündeki soğuk alaylı gülümseme ile.
C. Beni neden kaçırdın benden ne istiyorsun ben.. ben sana ne yaptım. dedim güçlü olmaya çalışsamda sesim buna izin vermiyordu. Bana ölüceksin dedi. Titremelerimi durduramıyordum. Ağlamaya başladım.
K. Ağlama Caroline hadi ama prenses. Bundan daha güçlü olduğunu sanıyordum. Bu da planın bir parçası mı peri kızı. dedi. Ne dediğini anlamıyordum. Soru soran gözlerle ona baktım. Gözlerine baktığımda inanılmaz bir öfke gördüm adeta ateş saçıyordu beni bir hamlede boynumdan tutup duvara yasladı öfkesi gözlerinden alev gibi çıkmış içimi yakıyordu. Nefesini tenimde hissedebiliyordm nefes almakta zorlanıyordum ama korkudan çok içimde arzuyla alevlenen birşeyler vardı anlam vermekte gerçekten zorlanıyordum. Nefesi saçlarıma ve tenime değdikçe nefes alıp verişlerim hızlanıyordu. Aramızdaki mesafe çok çok azdı teninin soğukluğunu hissediyordum ona karşı çekiliyordum. Beni karanlığıyla esir ediyordu. Öfkeden parlayan gözlerinde tuhaf bir ışıltı vardı ölüceğimi anlamıştım.
K. Bana cevap ver Peri. !! Sabrımı taşırıyorsun ve ölümünün boşa olmasını istemezsin. dedi. Zorda olsa konuşmaya çalıştım.
C. B.. Ben.. Ben üzgünüm ne dediğini anlayamıyorum.
K. Yapma ama güzelim. Seni etki altına alamamam sana gerçekleri söyletemiceğim anlamına gelmez. dedi. Çok korkmuştum neden bahsettiğini anlayamıyordum nasıl bu kadar güçlü ve hızlı olabiliyordu. Tüm cesaretimi ve gücümü toplayıp ona sormalıydım.
C. N.. Neden bah.. settiğini Bi.. bilmiyorum. Yutkundum o ise şaşırmış gözlerle bana bakarken elini biraz olsun gevşetti ancak harika vücudu beni duvara sıkıştırmaya devam ediyordu. Kendimi toparladım ve devam ettim.
C. Nasıl... Bu kadar güçlü ve hızlı olabiliyorsun. Nesin sen ? diye sordum. Ben ne olduğunu anlayamadan boynumu bıraktı ve kendini geri çekip kahkaha atmaya başladı. şaşırmıştım.
K. Ahh. .Hayır olamaz gerçekten hiç birşey bilmiyorsun Caroline.. dedi.
C.B.. Ben korkuyorum. diyebildim
K. Korkma prenses bu halde bir işime yaramazsın bir süre misafirim olucaksın. Uslu bi peri olmaya çalış yaramaz kızları öldürmek gibi bi kuralım var. dedi. ve gitti.