KLAROLİNE-Perinin Vampire Aşkı ( Bölüm 6-7 )

893 47 0
                                    

                  Bölüm 6

KLAUS..   

     Kollarımda öylece uyuya kalmıştı. Bu kadar acı çekiceğini bilseydim bunu asla yapmazdım. Onu uyurken izlemek daha önce hiç hissetmediğim şeyler hissetmeme neden oluyordu. Sarı saçlarında uzun kirpiklerinde ve bem beyaz teninde gözlerimi gezdirirken kiraz gibi kırmızı kan kadar tutkulu henüz tadamağım ipeksi dudaklarına takılıp kaldım. O dudakların arasından dökülen çığlıklar kulaklarımda yankılanıyordu. Zarif narin bedenin çektiği her acıyı sanki hissediyordum. Korktuğum olmuştu işte ona aşık olmuştum. Eğer onun mavi gözlerindeki huzuru bir daha göremiceksem yaşamanın sonsuzluğun bir anlamı olamazdı.

     İçeri giren güneşle birlikte hafifçe kıpırdandı. Bana huzur veren mavi gözleri aralandı. 

K. Günaydın aşkım

C. Immm Günaydın.. 

K. Kendini nasıl hissediyorsun. Gözleri bir anda açıldı bu beni korkutmuştu. Aniden yatakta doğruldu. Ve ellerini başına koydu.

K. Care iyi misin? 

C. Ben... Ben dün olanlar bugün aman Tanrım.

K. Caroline sakinleş hepsi geçti. Zor kısmı geride kaldı. Bunlar olduğu için çok özür dilerim. Şaşkındı ürkek bakışları etrafta gezindi. 

C. Farklı hissetmiyorum. Bütün yaşananlar boşunamıydı. Başaramadım ben çok üzgünüm başaramadım. 

K. Neyi başaramadın aşkım. Gözlerinde hayal kırıklığı vardı. Onu göğsüme çektim. Ağlamaya başlamıştı. Olanları anlamıyordum. Neden bahsediyordu. 

C. Ben başaramadım. Klaus peri gibi hissetmiyorum hala ha...la aynı hissediyorum. İnsan gibi.

K. Aşkım sen hiç insan olmadın hep bir melezdin bir tanrıçaydın periydin sadece bu içindeydi Derinlerde ama hep seninleydi. Farklı hissetmen gerekmiyor. Başardın. Hıçkırıkları artıyordu. Onu göğsüme daha sert bastırdım. Tüm korkularını kaygılarını söküp almak istiyordum. 

K. Başardın Caroline hiç birşey boşuna değildi. 

C. Ben başardım mı.

K. Evet tatlım. Ona gülümsedim. Rahatlamasını istiyordum. Bana sarıldı. Kokusu başımı döndürmeye yetiyordu. 

K. Görmek ister misin. 

C. Nasıl?

K. Odaklan Care Odaklan sadece avucunun içinde bir hayat olduğunu düşün yavaş yavaş kendine güven avucunun içinde bir çiçek açtığını hayal et senin enerjinle gücünle yaşadığını hayat bulduğunu güneşe ve hayata merhaba dediğini düşün odaklan.

C. Peki Bunu deneyebilirim. Derin bir nefes aldı en az onun kadar heycanlıydım ona söylediklerimin aksine başarıp başaramadığımızdan emin değildim ve öğrenmeye korkuyordum.  Gözlerini minik ellerine odakladı. Düşünüyordu ama olan bişey yoktu. Hayal kırıklığını gözlerinde görebiliyordum.

K. Bunu yapabilirsin odaklan. Tekrar denedi ama sonuç hüsrandı.

C. Olmuyor..

K. Tekrar dene Care yapabilirsin. Bu sefer gözlerini kapadı. Bu akıllıcaydı. Zihninde canlandırıyordu. Elinde ufak bir parlama oldu. Minik beyaz bir tomurcuk avucunun içini dolduruyordu. Gözlerini açtı. Ve yok oldu. 

KLAROLİNE-Perinin Vampire AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin