KLAROLİNE-Perinin Vampire Aşkı ( Bölüm 8 )

773 37 0
                                    

               BÖLÜM 8

KLAUS..

          Gece pek uyuyabildiğim söylenemezdi. O adi adamın Caroline'a yaptıklarını düşünüyordum. Caroline ise kollarımda uyuyordu. Bir melek gibi sanki dün gece hiç yaşanmamış gibi. Böyle bir masumiyete kim zarar vermek isterdi ki. Bu dünyadaki en acımasız varlığı bile merhametiyle etkisi altına alabilirdi. Caroline kollarımda huzursuzca kıpırdandı. Sayıklıyordu. Anlamaya çalıştım. 

C. Hades..

Hades babasının adıydı. Neler görüyorsa bunu Carissa'ya anlatıcağına emindim. 

C. Olamaz.. Caroline kabus görüyordu. Gözlerini sım sıkı kapamış açmaya korkuyor gibiydi. Onu kollarımın arasında daha çok sıktım ona güven vermek istiyordum. Korumak istiyordum. Lanet olası rüyaların bile ona zarar vermesine tahammülüm yoktu. Onu yavaşca uyandırmaya çalıştım. Beni duymuyor gibiydi. Bir tür Kriz geçiriyor gibi kollarımda titremeye başlamıştı. Sayıklıyordu. Çığlıkları içimi parçalıyordu. Onu sarstım. Uyandırmak zorundaydım. 

K. Caroline!

K. Caroline sadece bir rüya uyan! 

K. Caroline! Caroline! 

Korkmaya başlamıştım. Ona zarar gelmesi fikri beni parçalıyordu. 

K. Caroline yanındayım bu bir rüya uyanmalısın aşkım.  Gözlerini aniden açtı. Bu biraz olsun beni rahatlarmıştı. Kollarımın arasına aldım ve saçlarına minik öpücükler bıraktım. Sakinleşiyordu. Gözlerini gözlerime dikti. 

C. Be.. Ben üzgünüm Rü..Rüya. Nefes nefeseydi. Konuşamıyordu. 

K. Geçti burdasın. Dedim ve saçlarını okşamaya devam ettim. 

C. Klaus bu.. bu çok kötüydü. Lanet..

K. Öncelikle sakin ol Caroline Lanet bugünkü işimiz değil. Önemli olan sensin.

C. Ha.. Hayır Laneti koyan peri. Ölmemizi istiyor. Hepimizin. 

K. O öldü. Tatlım bize zarar veremez. Sana zarar gelmesine izin vermem. 

C. Anlamıyorsun Klaus O çok güçlü. Tartarusta bile çok güçlü.

K. Burada değil önemli olan bu Caroline.. 

C. Sanırım haklısın. Sa.. Sadece bir kabustu. 

     Caroline başını göğsüme yasladı. Bu anı bozmak istemesemde bütün gece zor dayanmıştım. Martin'e dersini vermek istiyordum. Mirandayı bile evden göndermiştim. Sadece Damon ben ve Caroline vardı. Martinin sesleri bu gün tüm ormanda duyulmalıydı.  Derin bir nefes alıp Caroline'a baktım. Dudakları harika görünüyordu. Dün geceden sonra ona hiç dokunmamıştım ve onu kaybedebileceğimi bilmek beni sarsmıştı. Yavaşca dudaklarına yaklaştım. Kokusu ciğerlerimi dolduruyor beni ona çekmeye yetiyordu. Aradaki mesafeyi kapatan Caroline olmuştu. Yumuşacık dudakları dudaklarımın üzerine kapandı. Benim gibi biri için bunları düşünmek bile saçmalıktı. Ben aşık olmamalıydım ama olmuştum. Aşkın zayıflığına düşmüştüm. Dudaklarını dudaklarımdan ayırdığında yüzünde harika bir gülüş vardı. 

K. Hadi aşkım sen kahvaltıya git benim mahsende biraz işim var. 

C. Peki.. Dedi Caroline ve birlikte aşşağı indik. Caroline kahvaltıya otururken ben Damon'ın yanına gittim. Hiç bir aşk içimdeki canavarı alt etmeye yetmezdi. Ve canavar kan istiyordu. İntikam. Caroline'ı arkamda bırakıp devam ettim. 

KLAROLİNE-Perinin Vampire AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin