Ea.

75 2 2
                                    

   Întotdeauna a fost vorba despre ea, dar, cu toate că instinctul mereu mi-a șoptit că ea este Rachel pentru Ross-ul tău, n-am vrut să aud si am sperat la altceva, țineam cu mine.
Vina ta a fost că m-ai lasat sa cred în nonsensul ăsta și a mea a fost că l-am crezut. N-am putut să mă opresc din a crede că noi vom exista la un moment dat și am continuat să-mi repet că timpul pur și simplu nu ține cu noi, dar am greșit atât de mult, trăind în basmele din capul meu, n-am făcut decât să amestec realitatea cu visul, într-un ocean de confuzie si frustrare în care mă înecam încet dar sigur. Mă consolam singură cu ideea că fac totul din inconștiență, dar ce om inconștient iși dă seama că e inconștient si continua sa fie? Acum recunosc că mă legam la ochi cu propriile-mi iluzii.
Până când am învățat să înot; Cum? Nevoia te învață.
N-am acceptat ușor că mă scufund, eu crezând cu întreaga mea ființă că plutesc în tandem cu valurile, că am totul sub control.
Însă am fost pusă în fața faptului împlinit, cand am rămas fără aer și m-am trezit singură la sfârșitul rece al oceanului meu de iluzii, înconjurată de creaturi acum străine, într-o beznă în care nu știam cine sunt, iar în rest liniște.
Am strâns o duzină de zile pe fundul oceanului, crezând că locul meu e acolo și că trebuie să mă abandonez în acest abis, dar era doar o altă iluzie cu care am început sa ma lupt până la suprafață.
Nu știam de ce războaie sunt capabilă sa ascund în mine; Noroc ca până acum mereu le-am câștigat.  Fără luptă nu poate exista progres, acum știu.
Impresionantă furtuna pe care ai început-o în mine, dezamăgită că m-am aruncat în ea cu ochii închiși si mâinile la spate, mândră că am reușit să ies de sub norul ăsta păcatos cu încă o lecție învățată.
Acum, scriu de la mal.

NecenzuratUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum