Nu știu cum să încep să scriu despre tine, dar încerc acum.
Cum stăteam turcește la mal și scriam pe nisipul de aur cald, atât de fin încât, vântul, cu buricele degetelor îl apuca și-l presăra în firicele subțiri, iar prin adieri tandre îl facea să danseze peste tot în jurul meu.
Cum valurile oceanului mă strigau neobosit si cum fluxul se arunca amenințător tot mai aproape de nisipul meu uscat; Poate dacă pielea mea va simții doar încă o data atingerea de sare, curentul dorului mă va trage înapoi în larg, în derivă. Poate lipsa satisfacției de a înota învingator la mal, mă va convinge să ma arunc iar.
Ma luptam cu mintea mea învolburată, cu valurile de gânduri și mă abțineam să nu ma scufund în ele.
Cum dormeam în brațele nisipului și visam cum ma înghit valurile;
Așa mi-am pierdut paginile, și am început să scriu pe mine, până am rămas fară piele, am vrut sa strig dar nu puteam, să ies din transa în care mă ținea oceanul cu valurile lui obsedante? Ceva imposibil.
M-am holbat mii de secunde la locul de întâlnire al oceanului cu cerul și n-am putut sa nu-mi las mintea să se întrebe ce creaturi trăiesc acolo, poate ele aveau foi și pentru mine.
Prinsesem rădăcini la mal dar mi-am ascuțit mintea și le-am tăiat, eram pregătită să-mi asum greșeala si sa mă las pe mâna curentului fiindca nu mai aveam nimic de pierdut.
Cumva, ai venit la plajă în ziua aia, era înnorat, se anunțau șanse de ploaie 60% , dar tu ai venit oricum, ți-am auzit pașii dar i-am ignorat. Te mai văzusem și înainte doar ca nu mi-ai captat atenția, până în ziua asta, când ai venit lângă mine: "-Te superi dacă stau aici?", "-Nu." am răspuns, te-ai așezat, ți-ai scos paginile și ai început să te cauți haotic prin toate buzunarele, oftezi, te întorci spre mine și mă intrebi: "-Scuze că te deranjez iar, dar, ai cumva din întamplare niște cerneală?" Aveam, dar foi ba. "-Îți dau câteva pagini la schimb" , ai adăugat.
Am pus călimara la mijloc, iar tu mi-ai dat toate foile tale, și ți-ai păstrat doar una; ai zis că, oricum nu te exprimi așa bine prin scris.
Valurile mele toate au tăcut, vântul a stat și de atunci tot scriem împreună, eu scriu și tu citești.