Yuri keluarkan buku2nya..dia terus baca..dia ada dgr ada pelajar baru dr jepun akn dtg..namun dia buat2 tdk dgr2 saja..
Kemudian,prof. Jessica masuk dgn seorg namja..yuri tdk mempedulikan kehadiran namja itu.."kwon yuri!!"jerit prof. Jessica..semua memandang yuri..yuri pun memandang ke depan..buku ditutup.
"Annyeonghaseyo..kim suho imnida.."ucap suho.
"Hangukseyo??"soal luhan.suho mengangguk.
"Sy org korea..tp tinggal kt jepun.."kata suho.
"baiklah suho..sila ambil tempat di sebelah lay."kata prof. Jessica.suho hanya menurut.
selepas kelas prof. Jessica..mrk semua ke cafe kecuali yuri..
Yuri duduk di kerusi hadapan cafe..bekal dr rumah dibuka dn makan.."dia x de chingu ke??"soal suho.
"Nuguya??"soal kris.
"Yeoja dpn sana tu..yg kt bwh pokok tu..'kata suho.
"Kwon yuri??mollayo..dia mmg x suka bergaul dgn org lain..x taulah knp..harap muka je cantik..tp perangai..pelik.."kata xiumin.
Yuri simpan bekalnya di dalam beg..dia tahu ramai yg melihatnya..
Kemudian,seseorg melanggar yuri smpai yeoja itu terjatuh.."Ops sorry.."kata bora.yuri bangun dn sapu2 pakaiannya yg terkena pasir..bora lap lengannya dgn tisu lalu campak ke arah yuri.."buang tisu tu.."kata bora lalu pergi..
-di dalam toilet...-
Yuri hentak penumbuk di sinki..habis merah tgnnya..x guna..jaga kau..
-di dalam kelas..-
Sistar masuk dlm kelas..mrk ambil tempat duduk masing2..yuri melirik ke kerusi bora smbil tersenyum sini..bersedialh utk dimalukan..
"bora~ssi.."panggil kris..bora tersenyum..ketika dia ingin bangun,skirtnya terasa melekat..dia pun paksa juga utk bangun..
Kedengaran bunyi kain terkoyak..semua terkejut..dn paling terkejut adalah bora..dia segera menutup bahagian belakang..semua ketawakn kecuali kris,sistar dn yuri..yuri pura2 tdk ambil peduli dgn membaca..
"Siapa yg buat ni!!"teriak bora geram..masing2 geleng2kn kepala tanda tdk tahu..suho melirik ke arah yuri..dia ke yg buat??lain macam je mukanya..
Bersambung~~
Please vote and comment.
YOU ARE READING
Dendam Seorang Anak.
Short StoryCast; Kwon yuri as yuri Kim joon myeon as suho@kim suho Kim jong kook as jongkook. Yuri seorg yeoja yg sgt pendiam..tiada siapa yg ingin berkawan dgn dia..namun kehadiran suho di kolej itu sedikit sebanyak beri perubahan pada yuri..namun itu tdk lam...