Doktor min keluar dr rumah yuri.."cr siapa??"soal doktor min.
"Yuri..kami chingu dia.."balas lay.
"Jeongmalyo??"ujar doktor min."kalo mcm tu masuklah..dia ada kt dlm.."kata doktor min.mrk pun masuk..
-di bilik yuri-
Mrk saling berpandangan.."mcm mn bole jatuh??"soal suho.
"Dh nk jatuh..kita x leh buat apa dh.."kata yuri..yuri cuba duduk dgn kaki mengadap ke hadapan..
"Aq buatkn kau bubur ye.."kata lay.
"Nae..make sure bubur tu sedap tau..kalo x..aq belasah kau.."ujar yuri dlm nada gurauan.
Suho ke laman rumah yuri..dia menuju ke arah kereta yuri..matanya terpandang ke plat kereta yuri..suho terdiam+kaku..wait..nikan..anni..xkanlah..suho mula risau..
Lay ke bilik yuri.."makanlah.."kata lay..yuri makan..suho hanya duduk diam smbil memerhati yuri..kalo betul yuri langgar papa..tp utk apa??diaorg baru kenal kot..
"wei..asal pandang aq mcm tu.."kata yuri.
"Sebenarnya aq nk rasa masakan lay tu.."kata luhan..yuri dpt rasa yg dr td luhan memandang buburnya.
"Lah..ye ke..nh ambil sikit.."kata yuri smbil beri luhan sedikit.
"Aww..sweetnya.."kata xiumin suka.
"Sweetlah sgt.."kata suho menyampah..
"Aik??jelez ke??"tegur lay.
"Kalo aq jelez pun knp.."kata suho lalu keluar.
"Knp dgn dia??"soal yuri.mrk mengangkat bahunya..
-di hospital..-
Suho sdh fikirkn..dia akn pasang perangkap..dia tahu..yuri pasti akn dtg mlm ini..dia perlu tahu niat sebenar yuri..
Yuri masuk ke wad jongkook..kelihatan tiada suho disitu..
baru saja yuri ingin membuka salur penafasan jongkook..tiba2 ada org ketuk kepalanya..Yuri terjaga saat mukanya dibasahi air..ada suho dihadapannya.."apa niat awk sebenarnya..knp awk nk bunuh papa sy??"soal suho.yuri berasa geram..aduih..terbongkar pulak."jawab soalan sy ."kata suho.
"Kau x perlu tahu.."kata yuri.
"Ssah sgt ke..jawab je lah.."kata suho.
"fine!!kau nk tahu sgtkn.."kata yuri."aq akn musnahkn kim jongkook spt mn dia musnahkn omma dn adk aq!!"kata yuri dgn kuat..suho sedikit terkejut..apa mksud dia??
Bersambung...
please vote and comment.
YOU ARE READING
Dendam Seorang Anak.
Historia CortaCast; Kwon yuri as yuri Kim joon myeon as suho@kim suho Kim jong kook as jongkook. Yuri seorg yeoja yg sgt pendiam..tiada siapa yg ingin berkawan dgn dia..namun kehadiran suho di kolej itu sedikit sebanyak beri perubahan pada yuri..namun itu tdk lam...