part 11-saranghae

76 3 0
                                    

Suho melutut dpn yuri..ikatan kaki dilepaskn.."sy harap awk serah diri pd pihak polis..sy xkn awk cederakn org lain.."kata suho dgn lembut.

"aq cederakn org lain??dgr sini ye kim suho..aq cuma akn bunuh kim jong kook..dia dh musnahkn hidup keluarga aq.."kata yuri.

"Tp itu cerita lepas.maafknlah dia.."ujar suho..x sanggup melihat semua ini.

"Maafkan dia??mmg xlah aq nk maafkn dia..dia dh musnahkn hidup keluarga aq..dlm diri aq ni..dh tertanam dendam seorg ank..kau apa tahu..kau dr kecil smpai besar hidup mewah..x mcm aq.."kata yuri.

"Tp sy x sanggup tgk awk mcm ni.."kata suho.yuri ketawa mengejek..

"Kau x sanggup??siapa suruh kau buat semua ni..kalo kau nk lapor polis pun aq x kisah.."kata yuri dgn kasar..suho bangun..dia memandang yuri dgn tajam..

"Sbb sy cintakan awk!!"kata suho.yuri terdiam."sarang hagu.."ujar suho.yuri masih diam.

Suho berhentikn kereta dihadapan rumah yuri."baik x pyh tangkap aq..buang masa kau je.."kata yuri smbil tanggalkn tali pinggang keledar..suho terus pusingkn kepala yuri arahnya..yuri terkejut..dgn perlahan..suho terus cium yuri..yuri makin terkejut.
"Yah!!"marah yuri.

"Awk baliklah..dn fikirkn segalanya..sy akn lupakn apa yg sy tahu..sy xkn ungkit apa2 pun..sy akn pulangkn segala kepunyaan awk..tp dgn syarat awk lepaskn papa sy.."kata suho.yuri keluar kereta kemudian suho pun pergi..

-keesokkan harinya..-

"So..yuri nk buat apa??"soal lawyer lee.

"Yg uncle tanya sy tu dh knp..Sy dtg ni sbb nk minta tlg uncle.."kata yuri..

"Dr dulu lg uncle x pnah setuju dgn yuri..berdendam itu amat menyakitkan.."kata lawyer lee..yuri hanya diam..lawyer lee mengusap rambut yuri lembut."apa puncanya smpai yuri nk stop ni??"soal lawyer lee..

"Hermm..mungkin sbb suho.."ujar yuri smbil main2kn jarinya..aduish..malu siak..

Bersambung...
Please vote and comment..😁

Dendam Seorang Anak.Where stories live. Discover now