part 9-hampir terbongkar.

65 5 0
                                    

Yuri dn 2 org konconya ke hospital tmpat jongkook dirawat.."aku nak korang buat mcm yg kita rancangkan kt rumah td.."arah yuri.

"Baiklah cik muda.."kata mrk..mrk pun buat spt diarahkn..

Yuri berjalan bagai tdk apa yg terjd..dia memerhati sekeliling..dia pon masuk wad jongkook..

Akhirnya kau terbaring jgk..tp itu belum cukup lg,kim jong kook..aq akn pastikn kau musnah..kau akn mati aq bunuh mcm mn kau bunuh adk dn omma aq..

Baru saja yuri ingin membuka saluran penafasan jongkook..kedengaran bunyi pintu dibuka..yuri terus masuk bilik air..

Suho tarik kerusinya lalu duduk sebelah jongkook..papa..bila papa nk sedar..suho rindukan papa..suho rindukan saat2 kita bersama dulu..kata suho dlm hati..

Yuri buka tingkap atas bilik air..dia berada di para luar wad..ketinggian membuat dia gentar..namun pilihan apa yg dia ada..kalo x lompat dirinya akn tertangkap..

Suho sedikit terkejut ketika mendgr suara org menjerit..suho kembali fokus pd jongkook..hospitalkn..biasalah..

-di rumah yuri..-

Kaki yuri luka dibahagian lutut..lawyer lee tlg merawatnya.."kalo nk balas dendam..jgn smpai terluka..apa dh jd.."kata lawyer lee..

"uncle ni.."rungut yuri.

"Esk x pyh pergi kelas..nt doktor min dtg.."kata lawyer lee..

"Nae.."balas yuri..pergh..sakit sial..

-keesokkan harinya..-

Suho baru saja tiba.."mn yuri??"soal suho.

"Dia mc.."balas luhan..

"Mc??dia sakit apa??"soal suho risau.

"Lepak ahh..kau gelabah beruk ni asal??"ujar kris..

"Korang tahukn halmoeni aq masuk hospital.."ujar lay.mrk mengangguk.."aq bkn apa tau..mlm td..aq ada nampak sorang yeoja terjun dr tingkat atas..kalo x silap aq..tu tingkat 4..yeoja tu mcm yuri.."kata lay..mrk terkejut.

"Bukan ke tingkat 4 wad papa kau.."kata xiumin.

"Mmg mlm td aq ada dgr suara org menjerit.."kata suho.

"Tingkat 4 tu.."kata luhan..sdhlh dia fobia ketinggian..

"Kalo kaki dia sakit..dh agk dia orgnya.."kata lay.

"Kalo kaki dia sakit..tp sbb lain..mcm mn.."ujar suho.

"Mollayo..itu cuma pandangan aq..lgpun buat apa yuri pergi hospital..mn ada keluarga dia sakit.."kata lay.mrk masing2 buat andaian sendiri..siapa yeoja tu..yuri ke??

Bersambung..
Please vote and comment..

Dendam Seorang Anak.Where stories live. Discover now