part 12-i'm sorry

74 3 0
                                    

Jongkook sdh sedar...luhan,kris,xiumin dn lay dtg jenguk di hospital.."mn chingu kamu lg sorang??"soal jongkook.

"Dia ada kerja sikit.."balas suho..apa yg patut dia katakan pd papanya mengenai yuri a.k.a adk tirinya..

"Yuri tu uncle bole jumpa bila2 masa je.."ujar kris.

"Ada je kamu ni.."kata jongkook smbil ketawa..

"Kan yuri tu bakal menantu uncle ."ujar lay selamba..

"Yah!!"marah suho.jongkook memandang suho."papa..anni..lay dia merepek je.."kata suho.

"Alah..kalo betul pun apa salahnya.."kata jongkook.

"kn aq dh kata..papa kau mesti  marah..kau je malu nk ckp.."kata xiumin

"Korang ni..saja je.."kata suho.

-malamnya..-

Jongkook masih di wad kerna dia baru saja sedar..suho menghampiri papanya.."papa..ada sesuatu yg perlu papa tahu.."ujar suho..jongkook memandangnya..suho teringat kata2 lawyer lee.."yuri dh kembali..ank tiri papa tu..dia cuba bunuh papa.."kata suho..jongkook terkejut..

"nampak dia mmg btul2 bencikn papa.."kata jongkook.

"Tp xkn sbb papa xnk jg dia..dia berdendam mcm tu sekali.."ujar suho..jongkook menarik nafas dalam..mungkin ini masanya utk dia buka cerita..

"Sebenarnya..10 tahun lepas papa dh bunuh yoona..13 tahun lpas plak papa bunuh adk dia..ank papa sendiri..papa buat semua tu sbb harta..yoona x nk bg bahagian papa..padahal papa dh sumbang byk utk syarikat..papa igtkn dgn bunuh yoon min,yoona nk mengalah..rupanya papa silap.."cerita jongkook dgn linangan air mata sesalan.

"Yoona??yuri omma??"soal suho..jongkook mengangguk.

"Ya..papa tahu papa dh buat silap..papa x kisah kalo dia nk bunuh papa pun sbb papa xnk jaga dia lpas papa musnahkn keluarga dia.."kata jongkook.

"Papa nk jumpa dia??"soal suho.

"Bole jgk.."kata jongkook.

"Esk papa dh keluar hospital..kita jumpa time dinner.."kata suho..jongkook mengangguk setuju.

-di rumah lee-

"Sekali kamu melangkah kehadapan..kamu sdh tdk bole berundur ke belakang.."kata lawyer lee.

"Sy xkn menyesal.."balas suho.

"Tp sy akn ikut serta..sy risau yuri hilang kawalan.."ujar lawyer lee.

"Baiklah..sy turutkkn saja.."kata suho..kesilapan papanya membuat yuri menderita..ya..ini yg patut dia buat..

Bersambung..
please vote and comment.

Dendam Seorang Anak.Where stories live. Discover now