part 3-perkenalan.

98 5 0
                                    

Suho hulurkn sebotol air pada yuri..yuri memandangnya.."nah..sy belanja.."kata suho.yuri menepis tgn suho lalu pergi."sy tahu awk yg aniaya bora.."kata suho.langkah yuri terhenti..suho berdiri dpn yuri."awk x bole nafikannya.."kata suho.yuri memandang dgn tajam.."x bole ke kalo awk bersuara??"soal suho.yuri tolak suho dgn kasar lalu pergi dr situ..suho memandang yuri smbil tersenyum.

Suho ternampak yuri.."guys..aq ada hal hari ni..so,aq x dpt join korang..annyeong.."kata suho lalu pergi..

"nae.."balas xiumin perlahan.

Suho mencuit bahu yuri.."hai.."tegur suho..yuri tdk mempeduliknnya.."awk dh tahukn nama sy..nama sy suho.."kata suho.yuri masih tdk peduliknnya."ouh..sy lupa diaorg ada bgtau nama awk..nama awk yurikn.."kata suho.yuri masih diam..suho berhenti berjalan.."walaupun awk x balas..sy tetap akn ganggu awk..salam perkenalan,kwon yuri!!"jerit suho lalu pergi..

-di rumah yuri...-

Yuri duduk di ruang tamu smbil menatap wajah ommanya..air matanya mengalir deras.sdh 10 tahun ommanya mati..perasan dendam terhadap kim jong kook makin mendalam..

Ketukan pintu membuat yuri kembali ke alam nyata..dia pun buka pintu.."uncle.."kata yuri.lawyer lee pun masuk rumah yuri.yuri hidangkannya air..

"yuri sihat??"soal lawyer lee.

"ya..sy sihat.."kata yuri smbil tersenyum.lawyer lee memandang sekeliling..

"Rumah ni x mcm rumah yuri yg dulu..uncle bole jaga yuri..yelah..uncle pun x ada anak.."kata lawyer lee.

"Kan sy dh ckp..sy nk berdikari sendiri.."kata yuri.

"Ouh ya..uncle ada belikn yuri buku2 rujukan..buat betul2 exam nt..lg 2 minggu jekn nk exam.."kata lawyer lee.

"Nae..kamsahamnida.."ucap yuri..

"Nt uncle cuba dptkn tempat utk yuri dlm syarikat appa.."kata lawyer lee..dia terpandang photo jongkook yg dicucuk dgn pisau.."uncle x pnah setuju utk yuri balas dendam pd kim jongkook..tp uncle janji..akn dptkn balik harta puan min.."kata lawyer lee..yuri hanya diam..

-keesokkan harinya...-

Yuri baru saja tiba dikelas..dia lihat tiada seorg pun disitu..tiba2 suho menghampirinya.."jom cpt..nt lambat.."kata suho smbil menarik tgn yuri..yuri yg terkejut hanya biarkn saja..

Pemandu kereta suho berhenti di sebuah syarikat..yuri sedikit terkejut..inikan..syarikat omma??apa dh jd??
Semua pelajar turun dr bas..ada yg jeling2 yuri yg dpt keutamaan menaiki kereta bersama suho..

Bersambung~~
Please vote and comment.

Dendam Seorang Anak.Where stories live. Discover now