Ajung acasa cu ochii plini de lacrimi..si ma trantesc in pat si incep sa plang..
Am plans cred ca vre-o doua ore dupa care am adormit..
In timp ce Alice dormea Alexander intra mort de beat in casa.
Alexander:- Iubito ,unde esti ? :))) M-am intors ! Pisicuto? Hai ca Alexander a sosit acasa :)).
Alice se trezeste..
Alice pov:
Il aud cum ma striga ca disperatu..si ma ridic din pat nervoasa..
Alice:- Ce dracu mai vrei?
Alexander:-Ce este pisi asa reactionezi tu cand ma vezi? :3..Mai ai umpic si zgarii meowr hai sa ne jucam :3 .
Alice:-Ba idiotule ..inceteaza!Mi-a ajuns seara trecuta..Du-te dracu si dormi putin poate iti mai revi..
Alexander radea ca retardatu pana cand cade deodata pe jos semn ca a adormit..
A trecut abia o zi ..dar tot mi-e dor de mama...oare de ce a plecat? M-a lasat singura cu idiotu asta pe cap -.-..Cand era mai mic nu facea asa..Acum ca e mai mare se imbata si se prosteste ca un idiot..
Stateam pe ganduri cand..aud telefonul..Era mama eram atat de bucuroasa ca ma suna in sfarsit.
Jenett:-Scumpo?Mami trebuie sa iti zica ceva..Tatal tau si cu mine o sa ne despartim..te rog sa nu te superi pe noi..nu ne mai intelegem ca inainte..Puiule te rog sa nu plangi..stiu ca iti este greu..dar tatal tau s-a apucat de baut..l-am iertat de foarte multe ori..dar aseara a intrecut masura..A dat in mine scumpo..
Mama incepu-se sa planga la telefon apoi am inceput si eu sa plang..
Alice:-Mama e in regula..nu am de ce sa ma supar pe tine...*spun asta printre lacrimi*
Jenett:-Multumesc scumpo..te iubesc ai grija de tine ..
Alice:- Si eu te iubesc mama..si tu sa ai grija..
Dapa ce am vorbit cu mama m-am dus sa ma schimb caci inca eram imbracata cu rochia de aseara.Mi-am pus niste pantaloni scurti si un tricou mai largut si mi-am prins parul intr-un coc ..Sunt gata..acum sa merg sa vad ce face Alexander daca s-a dus in patul lui..dar nu el tot acolo era..Ma aplec spre el si imi cad cateva lacrimi..apoi il mangai pe cap..spunand "idiotule.."
Trecusera deja cateva ore iar eu adormisem pe podea langa el..
Alexander:-Idioato de ce stai pe jos? :(
Alice:- Huh?Ce?
Alexander:-De ce te-ai asezat pe podea aici? :(O sa racesti..hai sa te duc in patut :3.
Alice:-Alexander!*il iau in brate plangand*
Alexander era surprins dar in cele din urma ma lua si el in brate ..
Alexander:-Ce ai patit Alice? o.o
Alice:- Aseara ai baut mult idiotule -.- si am plecat singura acasa ca tu erai ocupat cu una -.-..*ii dau o palma pe spate*
Alexander:-Auci..Iarta-ma nu imi mai amintesc ce s-a intamplat :(..Oh Doamne deci tu te-ai intors singura acasa :( ..dar de ce nu mi-ai zis ca veneam cu tine si o lasam pe aia -.-..
Alice:- Da..sigur..o lasai pe naiba..mi-ai zis ca te distrezi..eu ti-am spus ca sa mergem acasa tu nu ai vrut i-ai zis lu aia ceva ..si ai ramas cu ea acolo..:(
Alexander:- Imi pare rau Alice iarta-ma sunt un idiot :(..
Alice:- Te iert..Alexander..tu ma placi? o.o
Alexander ramasese mut si surprins..
Ma uitam in ochii lui inocenta..
Alexander:- Da..te plac..iarta-ma ca am fost nesimtit aseara :(
Alice:- Idiotule ti-am zis ca te iert :3.
Alexander:-Dar tu ? :3
Alice:- Da..si eu te plac..
Alexander ma i-a in brate..Eu eram surprinsa inca ..Cum putea el sa ma placa pe mine?