Kiko:-Scuze ;-;..voiam sa te ajut dar se pare ca te incurc..:(.
Alice:-Multumesc..dar nu mai pot face nimic :(..nu o sa mai fie nimic..m-a mintit ..:(..
In timp ce eu si Kiko stateam de vorba Alexander dansa cu Gabriela si imi ranjea -.-..
Kiko:-Alexander noi o sa plecam..vi ?si nu mai ranji la Alice -.-..
Alexander:-Woooohooo eu ma distrez cu iubi luati.o inaite paaaaa..
Incep sa plang si enervandu.ma foarte tare il trag pe Kiko dupa mine trecand prin multime..
Kiko:- Auu >..<Alice ma doale ;-:.
Nu observasem ca l.am strans prea tare de mana.
Alice:-Iarta.ma :( ..
Kiko:-Te iert..auzi Alice..ma intrebam..nu e un moment potrivit..stiu dar totusi >..<..vrei sa fi prietena mea?o.o
Nu am aveam nici-un chef de asa ceva..si nici nu mai aveam incredere..asa ca nu i-am dat nici-un raspuns.
Kiko:-Inteleg...stiu deja raspunsul si e in ordine..nu o sa ma bag in viata ta..daca vrei putem ramane amici :3.
Alice:-Ok..eu o sa ma duc singura spre casa..stiu drumul..
Kiko:-Singura? :(.. Nu ma lasi sa te conduc acasa? :(
Alice:-Nu Kiko..ma descurc crede-ma..pa..
Kiko:-Ok..pa Alice ai grija te rog..e destul de tarziu .
Merg inspre casa si vad pe cineva in fata ..dupa silueta imi parea foarte cunoscut..mi-am luat inima in dinti si am strigat.
Alice:-Alex!Tu esti?o.o
Alex:-Alice! O.O Da eu sunt..ce cauti pe aici o.o e 00:00 e destul de tarziu o.o.
Ii povestesc tot ce mi s-a intamplat..si el ma ia in brate :3..
Alex:-Inca te iubesc proasto :(..
Alice:-o.o..D-da?
Alex:-Da :(..iarta.ma pentru tot ce am facut..
Alice:-Te iert puiut..vrei sa o luam de la capat?o.o..Eu mereu te-am placut dar erai asa rece :(..asa inchis in tine..
Alex:-Da!stiu m.am schimbat..nu mai ma deschid in fata nimanui..decat poate in fata ta.
Alice:-La ce ai spus "da"? O.O
Alex:-Da ,vreau sa o luam de la capat :3 pisoi.
Alice:-Iubile :3..Te iubesc.
Alex:-Si eu iubile.
Alex voia sa mearga cu mine inspre casa ..Pe drum am mai vorbit cu el despre ce s-a mai intamplat..Fiind prea obosit a dormit la mine..Am dormit amandoi imbratisati :3..
Mama era in cealalta camera.