Nasza historia zaczyna się jakiś czas po "Buncie na Wyspie Potępionych"
W Auradonie wszytko znów wróciło do normy. Jednak na Wyspie Potępionych wciąż znajdowała się dziewczyna, której nie powinno tam być. Mieszkała przez ponad szesnaście lat w Zakazanej Twierdzy czekając, aż magia przywróci jej ojca - Diavala - do dawnej postaci. Danica została zabrana przez ojca na wyspę w momencie, gdy król Bestia zarządził zamknięcie na niej wszystkich złoczyńców. Nie znał bowiem prawdziwej historii Diaboliny i jej przyjaciela. Flora, Hortensja i Niezabudka, które zostały zmuszone do zamienienia kruka w kamień (ponieważ był jedyną istotą, która znała położenie Smoczego Oka), postanowiły bez zgody władcy wkraść się na wyspę i opiekować się małą dziewczynką, która jako niemowlę nie była realnie w stanie zajmować się sama sobą. Wróżki stwierdziły, że po zajmowaniu się Aurorą, miały wprawę w wychowywaniu dzieci.
Krucza córka miała długie, sięgające połowy pleców włosy koloru ombre (od ciemnego brązu do złotego blondu), lilioworóżowe oczy, drobny nosek, różane usta, smukłą sylwetkę i długie nogi. Szesnastoletnia dziewczyna dzięki troskliwej opiece nosiła najlepsze ubrania z Auradonu, jakie udało się przemycić wróżkom. Zwykle nosiła czarną krótką bluzkę z krótkim rękawem i nadrukiem kruka w ciemnych odcieniach szarości, długie materiałowe spodnie z jej ulubionej marki Bowstar. Idealnym zakończeniem tego kompletu była skórzana kurtka z czarnymi zamkami i nadrukiem róży na plecach oraz tenisówki. Buty i kurtka uszyte były ze specjalnego, magicznego materiału (myszki Kopciuszka dostały na to pozwolenie), który zmieniał kolor w zależności od upodobań właściciela. Danica wybierała najczęściej kolor niebieski lub bordowy. Tak samo jak ciocia Diabolina (bo tak nazywała Panią Mroku) lubiła zieleń i fiolet, ale to widok nieba i zapach róż podobał się Danice najbardziej. Niezabudka często wspominała jak mała podopieczna marzyła zobaczyć niebieską różę.
Tylko wróżki, Diabolina, zaklęty w kamień kruk i matka Danici wiedzieli o jej istnieniu. Rodzicielka dziewczyny mieszkała w Auradonie razem z mężem i córką, która była rok młodsza od kruczej siostry. Audrey nie miała o niej pojęcia, dlatego beztrosko sądziła, że w dniu jej szesnastych urodzin podczas koronacji, tiara niegdyś należąca do jej matki, spocznie na jej głowie i zabłyśnie światłem pierworodnej.
Tiara ta bowiem została wyczarowana przez Florę w dniu powrotu Aurory do zamku jej rodziców. Magiczna moc w niej drzemiąca stała się powodem powstania licznych legend, które opowiadały o różnych skutkach noszenia owego klejnotu królewskiego. Trzy wróżki jednak zaprzeczyły większości z nich i oznajmiły, że jedyną jej magiczną właściwością, jest umiejętność rozpoznawania prawowitego właściciela. Dlatego właśnie tiara ta miała zaświecić na głowie pierworodnej córki Aurory - następczyni tronu.
CZYTASZ
𝕹𝖆𝖘𝖙𝖊̨𝖕𝖈𝖞. Krucza Księżniczka ✔
FanfictionTom 1 Film Disney'a "Czarownica" z Angeliną Jolie całkowicie zmienił moje postrzeganie historii mojej ulubionej z księżniczek. Przedstawiam połączenie inspiracji z "Czarownicy" i "Następców". Opowieść przedstawia historię siostry Audrey, która przez...