Cristi's pov
O vineri normală. Am mers la şcoală. M-am întors, mi-am făcut temele, am plecat să am grijă de Adrian (aşa îl cheamă pe băiatul de care are grijă). Şi deodată, sunt atacat de un tip necunoscut care mă leagă la ochii, şi apoi mă urcă într-o maşină şi mă duce nu ştiu unde. Când am ajuns am simţit cum mă leagă de un scaun.
-Ce vrei de la mine?? am întrebat eu speriat.
-Doar să-mi testez noul ser pe tine!! După ce a spus asta a râs. Râs din ăla care te bântuie în vise.
-De ce eu?? am întrebat parcă şi mai speriat.
După ce am terminat de apus a dat jos un fel de covor de pe perete. Covorul acoperea o pictură cu mine şi Vlad având foc în mâini. Dar focul nu ne ardea.
-De asta! a spus el rânjind malefic.
Deodată s-a auzit uşa trântinduse. Era... mama!!! Ce fericit sunt să o văd. Ea încearcă să se lupte dar pierde. Tipul o leagă şi pe ea. După vreo 26 de min au intrat 2 tipi care-l ţineau strâns de braţe pe... Vlad. L-au legat şi pe el de un scaun. După aceea tipul a scos de nu ştiu unde 2 seringi mari. Presupun că în ele era serul lui.
-O să doară?a întrebat Vlad
Nu ştiu de ce a întrebat asta.
-Stai calm pe mine n-o să mă doară. Pe voi da.
Apoi ne-a injectat. Vlad a leşinat imediat. Eu eram slăbit dar, am mai văzut pentru vreo 2 min. Am văzut doar că au adormit-o pe mama.
//Acasă la Munteni//Ne-am trezit acasă pe covorul din sufragerie. Nu ştiu despre mama şi Vlad, dar pe mine mă doare rău capul.
Cine o fii tipul?? De ce eram eu şi Vlad în poză? Ce s-a întâmplat după ce am leşinat?
-Mă duc sus, mă cam doare capul! a spus Vlad apoi a plecat.
Acum ştiam că şi pe el îl doare capul.
-Şi eu mă duc. Şi pe mine mă cam doare capul. Apoi am urcat pe scări, dar pe la jumătatea scărilor am ameţit şi am căzut. M-au prins două fete. Nu ştiu cine erau. Stai puţin... acum mi-am amintit. Sunt cele două fete noi de la şcoala noastră. Eu şi Vlad le dăm meditaţii pentri a se acomoda cu şcoala. Una avea par castaniu, ochelari şi avea ochii căprui.
O chema Biana. Cam aşa. Cealaltă avea păr blond cu şuviţe verzi şi ochii negri. Am o banuială că o cheamă Andri. Deodată totul s-a făcut negru.
***
Când m-am trezit eram pe canapea cu o pungă cu gheaţă pe frunte. Eram învelit cu o patură. Cum am ajuns aici? După câteva minute a venit Biana cu nişte ceai.
-Te-ai trezit. Ce ai păţit?
-Nu ştiu. Dar tu ştii unde e Vlad?
-E sus. A păţit şi el acelaşi lucru ca tine. Andri are grijă de el.
Ştiam eu că o cheamă Andri. Biana se uită pe o foaie apoi îmi dă punga jos şi îmi pune un termometru în gură.
Încerc să trag cu ochiul pe foaie. Scria:,,Început:febră 40".
Am avut febră 40!!! Biana îmi scoate termometrul din gură.
-O, Doamne!! a exclamat ea. Febră 43!!!
Apoi mi-a pus mâna pe obraz. Mă simţeam cidat. De parcă aveam fluturi în stomac.
-Ce ciudat, eşti rece.
Bun, cred că e vina serului. Mă doare capul atât de rău. Biana se uită ciudat la mine. Oare ştie?
-Ştiu că nu e treaba mea dar, ce ser??
-De unde ştii?? Eu doar mă gândeam la asta.
-Tatăl meu e un om anormal. Când eram mică mereu inventa seruri şi le testa pe mine. Norocul meu că doar unul a funcţionat şi mi-a dat puterea de a citi gânduri.
Adică... ştie că am simţit fluturi în stomac când m-a atins. Ea îşi pune mâna în a mea. Simţeam cum mi se roşes obrajii. De ce??
-Aaaauuuu!!!! strigă ea. M-ai ars!!! Cum???
-Nu ştiu!!
Apoi s-a dus la bucătărie. Cred pentru a-şi da cu apă pe mână. Ce am făcut?? Cum am făcut??? Pun pariu că o să mă urască toată viaţa!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ştiu capitol plictisitor. Dar următorul va fi mai interesant. Dacă nu vă place nu mai citiţi.
Vă pup.😘😉
CITEȘTI
Secretul Gemenilor I&II *în curs de corectare*
FanfictionVlad şi Cristi doi vlogări care descoperă ceva legat de ei ce le va schimba viaţa. Dar aceştia cunosc două fete care au un secret imens. Când ei află secretul ceva se schimbă în ei. Acel ceva le va da bătăi de cap mai târziu. Citiţi şi aflaţi! Vol I...