Capitolul 6-Sălbăticirea Bianei

226 14 0
                                    

//A doua zi//
Vlad's pov
Biana începe să se poarte ciudat. Azi dimineaţă când i-am zis ,,Bună!" a mârâit la mine şi aproape a sărit pe mine! Presupun că fratemeu a făcut o prostie. Următoarea oră avem spaniolă. Super! Nu zic asta pentru că îmi place, ci pentru că profesoara are 75 de ani şi doarme toată ora. Mă aşez lângă Biana ca să lămuresc lucrurile dar ea doar mârâie la mine şi pleacă în spatele clasei. Cu ce am greşit? Stai să reformulez. Ce a făcut Cristi? În pauză merg la ea şi îi spun:
-Biana, sune-mi ce ai cu mine!!
Ea se uită urât la mine apoi mă dă de perete.
-Să nu îndrăzneşi să mai vorbeşti cu mine după ceea ce a făcut tatăl tău! Nici un cuvânt!
Apoi îmi dă drumul şi pleacă. Ce a făcut tata să o supere atât de tare?
Biana's pov
Nu vreau să mai am de-a face cu vreun Muntean! Niciodată! Deodată, în cale îmi iese Masami. O fată încrezută care se crede mai presus ca toţi.
-Vai, Biana, nu-i de mirare că nu ai iubit. Dacă le faci la toţi ce i-ai făcut lui Vlad! apoi râde.
Simţeam cum mi se îngălbenesc ochii.
-Vai, Biana, ce-ai păţit? Glbenul nu te prinde deloc! iar a râs.
Urăsc râsul ei. Fug. Nu ca să scap de râsul ei, ci ca să nu o iau razna şi să o omor.
//După ore//
Biana's pov
Mă aşez pe banca unde îl aştept pe tata. După 5 minute vine Cristi. Pe bune?!Tipu nu înţelege aluzia. Norocul meu că vine tata. Mă urc repede în maşină. Dar, nu mă simţeam uşurată. Mă simţeam... mă simţeam de parcă aş fi o fiară sălbatică prinsă într-o cuşcă. De ce?
//La noapte//
Mă trezesc brusc. Mă uit la ceas. Era 02:30. De ce m-am trezit aşa devreme? Andri dormea. Bineînţeles că dormea, era 02:30. Dau draperiile la o parte. Vedeam luna. Era roşie. Simţeam o putere imensă străbătâmdu-mi trupul. Am ieşit din casă şi m-am transformat. Am mers în pădure. Simţeam că aici mi-e locul. Că sunt...O FIARĂ SĂLBATICĂ.
-------------------------------------------------------------
Păi asta a fost. CredeţiBiana o să rămână în pădure? O să se împace cu Cristi? Aflaţi la următorul capitol.
Vă pup, pa😘😚

Secretul Gemenilor I&II *în curs de corectare*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum