Capitolul 10-Boala

139 9 0
                                    

Cristi's pov
Stau lângă patul de spital al Bianei aşteptând să se trezească. Când mă gândesc că e rănită din vina mea.

*Flashback*

Era o zi ca oricare alta. De 2 zile stau și meditez la faptul că Biana m-a ales pe mine. De ce a făcut-o? Mă ura atât de tare iar acum mă alege pe mine? Cum vine asta?
Sunteţi perechi, de-aia. spune o voce în capul meu.
Cine eşti? îl întreb.
Sunt lupul tău. Mă numesc Damon. spune el.
Conversaţia noastră e întreruptă de strigătul de luptă. Eu, împreună cu ceilalţi vârcolaci, ne prezentăm în faţa clădirii pentru atac. Xela ne spune cum o să-i atacăm apoi se transformă în lup pentru că doar în forma asta poate merge. La propriu pentru că e paralizat. În faţa noastră se afişează un bărbat care seamănă cu mine şi Vlad. În spatele lui erau 100-200 de rogue. Mi-a picat faţa când i-am văzut. Nu cred că facem faţă. Bărbatul, care presupun că e conducătorul lor, spune:
-Nu vreau să vă fac rău, dar dacă o să fiu nevoit o s-o fac! Predaţii pe cei doi Munteni şi haita voastră n-o să fie rasă de pe planetă.
Biana, enervată, ţipă la el:
-Cât tupeu ai? Mă despărţi de familia mea 16 ani, îmi paralizezi fratele iar acum vrei să-mi iei perechea?! Nu ai suflet?!
Atunci bărbatul vine cu o viteză anormală şi o zgârie pe abdomen. Biana ţipă de durere apoi cade jos, eu alergând lângă ea rugându-mă să nu moară. Vlad o ia şi o duce la doctorul haitei, iar eu mă răstesc la acel bărbat:
-Ce ai, maniacule?! Din spusele ei mi s-au confirmat bănuielile! Tu i-ai făcut ce i-ai făcut mamei, tot tu mi-ai stricat viaţa şi tot tu ești cel mai nemernic tată şi om care a existat vreodată! spun cu dezgust.
În ochii lui văd tristeţe, dar nu-mi pasă. A vrut să-mi omoare mama şi perechea. Îl urăsc! El pleacă totul revenind la normal. Nu o să mă iert niciodată pentru ce i-am făcut Bianei.

*End of flashback*

Stau lângă patul ei, iar Vlad şi Andri intră.
-Cristi, ştiu că e dureros... spune Andri, dar nu o las să termine propoziția.
-Ba nu ştii! ţip la ea. Tu nu ţi-ai băgat în comă sufletul pereche!
Urletul de derere al lui Damon îmi răsună în urechi. Şi mie îmi scapă un urlet în care îmi pun toată durerea. A ieşit mai înfiorător decât mă aşteptam.
-Cristi? spune o voce pe jumătate stinsă.
Mă întorc, iar Biana se trezise. Chem doctorul, iar el spune că totul e în regulă. Mă duce în biroul lui, unde îmi spune:
-Domnule, Biana suferă de cancer. Din fericire e tratabilă la vârcolaci, din nefericire... singurul care o poate vindeca este Elementor sau alt stăpânitor al focului.
Imediat îmi amintesc de acea fabrică şi de acel nebun. El mă poate ajuta.
_________________________________________
Asta e ceva şi sper să vă placă şi îi mulţumesc lui denydeny88 că mi-a spus numele mamei lor iar eu am corectat. Scz pt eventualele greşeli.

Secretul Gemenilor I&II *în curs de corectare*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum