Cristi's pov
Mă plimbam ca bezmeticu' în faţa sălii de operaţie. Acum 2 luni doctorul a spus că există şanse ca una din ele să nu supravieţuiască. Dar trebuie să supravieţuiască amândouă!
-Cristi, linişteşte-te puţin! Respiră şi hai să gândim pozitiv. încearcă geamănul meu să mă liniştească.
-Nu pot, Vlad... S-ar putea ca una din ele să nu supravieţuiască... Cum aş putea să mă liniştesc?...
Vocea mea era mai tristă dacât credeam eu că va fi...1 oră mai târziu...
Doctorul a ieşit din sală. Toţi aşteptam cu sufletul la gură ce avea să spună. Faţa lui nu ne prevestea lucruri prea bune. Nici vocea lui nu era cea mai veselă din lume:
-Beta Biana vrea să-și vadă perechea.
Xela a înaintat cu scaunul său cu rotile. Doctorul i-a spus:
-Doar perechea ei.
Atunci, fără să-i dau lui Xela ocazia să comenteze, am intrat ca o furtună în sală. Uşa s-a închis în spatele meu. Mai că-mi dau lacrimile când văd o Biana palidă şi lipsită de putere, dar, cu toate astea ea... zâmbea. Trist dar zâmbea. Mă apropii de ea şi mă pun în genunchi lângă patul ei de spital.
-Biana... spun trist.
-Cristi, nu mai am mult de trăit. Tu vei fi Beta-ul haitei şi vei avea grijă de fetiţa noastră Iris...
-Nu vorbi aşa!
-...fără să te sinucizi. Ajut-o... Sunt sigură că Andri sau Aniladam vor avea grijă de ea ca de propriul copil. Promite-mi că orice ar fi o să-i povesteşti de mine şi că o s-o ajuţi să-și găsească perechea.
-Îţi promit, iubito!
Biana zâmbeşte din nou. De data asta un zâmbet cât-de-cât vesel apoi a închis ochii şi aparatul a scos un bip lung, semn că inima ei s-a oprit pe vecie. Lacrimile curg şiroaie din ochii mei, iar lupul meu urlă de durere.
-NU! BIANA, NUUUU! răsună ţipătul meu.
Îi strâng mâna, apoi o miros din plin. Era ultima oară când îi simţeam mirosul. O pierdusem...
De pe hol se auzea urletul îndurerat al lui Xela. Pe amândoi ne durea la fel de tare pierderea ei. În minte îmi reapar toate momentele noastre. Toate cuvintele ei.
,,De ce nu mi-ai spus?!" (când a aflat că tatăl lui Cristi l-a paralizat pe Xela)
,,Scuze, Marc, dar îl aleg pe Cristi."
,,M-ai ars! Cum? "
,,Păi cel care face închisoare nu e tatăl... ăăă... meu natural."
Acum totul s-a dus. Ea nu va mai fi lângă mine. Un plânset îmi întrerupe şirul gândurilor. O asistentă venea cu fetiţa mea. Cu Iris a mea. Îmi iau copila în braţe şi şoptesc:
-Voi avea grijă de tine mai mult ca de ochii din cap!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,,Nu toate poveştile au un final fericit. Cu cât mai mult speri la un final fericit, cu atât e mai departe de tine. Am simțit-o pe propria piele!"
~Cristi M.,,Orice ar fi, trebuie să continui să speri!"
~Iris M.,,Viaţa e un joc, unul de mâna a 2-a şi blestemat!"
~Adrian J.,,Tot ce contează e să câştigi!"
~Elementor
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~_________________________________________
Ca să ştiţi am motivele mele pentru care am ,,scos-o" pe Biana din joc. O să mai apară, aşa că staţi liniştiţi. Ştiu a fost trist... Cele de la final sunt cuvintele după care vor trăi în vol 2. Pentru Andri, Vlad, Xela şi Aniladam vă las pe voi să alegeţi. Ne vedem în următorul capitol. Bye😘
CITEȘTI
Secretul Gemenilor I&II *în curs de corectare*
Fiksi PenggemarVlad şi Cristi doi vlogări care descoperă ceva legat de ei ce le va schimba viaţa. Dar aceştia cunosc două fete care au un secret imens. Când ei află secretul ceva se schimbă în ei. Acel ceva le va da bătăi de cap mai târziu. Citiţi şi aflaţi! Vol I...