Cristi's pov
V-ați întrebat vreodată cum ai putea să-i spui celei mai vesele fete pe care o cunoşti că are cancer? Nici eu! Dar v-aţi întrebat unde poţi găsi un nebun care te-a transformat în vârcolac? Nici eu, dar la întrebările astea sunt pus să răspund. Imediat ce ies din biroul doctorului, Andri mă asaltează cu întrebări.
-Ce ţi-a spus? Biana nu e bine? Haide nu ne mai ţine în suspans!
Oftez sonor apoi îi spun:
-Biana... Biana are... Cancer.
Fiecare cuvânt pe care îl rosteam îmi sfâşia inima. Dacă eu simpt asta, ea ce va simţi? Faţa lui Andri pică.
-Te rog spune-mi că e tratabilă la vârcolaci.
-Este tratabilă dar e nevoie de Elementor sau alt stăpânitor al focului.
-Nu cred că Elementor o să ne ajute şi nu ştim alt stăpân al focului! strigă Andri nervoasă.
-Ba da ştim. spunem eu şi Vlad la unison.
-Cine? întreabă Andri derutată.
-Eu şi Cristi. spune Vlad.
Lui Andri îi pică faţa, apoi pleacă nervoasă. Se pare că nu a primit bine vestea.
Biana's pov
Nu cred că e adevărat faptul că sunt bine. Mă doare tot. Pe uşă intră Cristi trist.
-Ce ai păţit? îl întreb pe Cristi.
-Biana...tu...adică...ai cancer care poate fi tratat doar de un stăpânitor al focului. Iar din momemt ce eu şi Vlad nu ne putem controla puterile singurul care te poate ajuta e... Elementor
Ce?! Cel care m-a rănit e singurul care mă poate ajuta?!
-Nu poţi să înveţi să-ţi controlezi puterile? întreb disperată
-Nu e timp. Dacă nu eşti vindecată în două zile vei muri. spune trist.
-Cum?! Sunt mai mult ca sigură ca Elementor nu mă va ajuta! Sunt 200% sigură!
Pur şi simplu încep să plâng. Nu mai am nicio şansă la viaţă. O să mor în două zile.
Cristi's pov
Schimbare de plan. Trebuie să-l găsesc pe tata şi să-l conving să o ajute pe Biana. Alerg de două ore ca un nebun prin pădure căutând ,,haita" de rogue ai tatei.
Nu-i mai găseşti. spune Damon trist.
Mă opresc brusc. Miros de rogue. M-au încercuit.
CITEȘTI
Secretul Gemenilor I&II *în curs de corectare*
FanfictionVlad şi Cristi doi vlogări care descoperă ceva legat de ei ce le va schimba viaţa. Dar aceştia cunosc două fete care au un secret imens. Când ei află secretul ceva se schimbă în ei. Acel ceva le va da bătăi de cap mai târziu. Citiţi şi aflaţi! Vol I...