You have my heart! <3

138 12 1
                                    

"I hope one day my dream will come true...

   When we will walk hand in hand...

And don't give a shit about anyone who says:

They don't suit each other!"

They don't suit each other!"

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Reggel negyed 4 van...és az ágyamon ülök verejtéktől leverten és sikítozva...nem tudok lenyugodni, nem tudom hol vagyok megfújt a sötétség kezek nyúlnak értem és én annál inkább sikítok...megakarnak ölni...

-Neee hagyj!!-kiabálok.

-Caitlin! Én vagyok az, Mr. Stilinski.-szólalt meg előttem egy mély, rekedtes hang. Fáradt volt és kimerült. Valahogy mélyen úgy gondolom az se segített neki hogy egy sikítozó tinilány felkeltette az éjszaka közepén mikor nem régen jött meg. 

-Hogy ki?-suttotogtam majd körbe néztem és rájöttem, hogy a szobámban vagyok, és már nincs is annyira este, sőt már reggel van. Mikor rendesen magamhoz tértem megnyugtattam mr. Stilinski-t hogy semmi bajom majd elhagyta a szobát. Kikászálodtam az ágyból, bementem a fürdőszobába és beálltam a meleg víz alá. Mikor éreztem hogy a testem teljesen ellazult, kiszálltam megszárítottam a hajam, majd a gardróbom felé vettem az irányt. Épp az utolsó simításokat végeztem mikor Stiles lépett be a szobába. Legnagyobb meglepetésemre az arca bevörösödött majd elfordult. Nem értettem mi van mikor a pólóm felé mutatott ahol nem volt póló. Upsz..gyorsan felkaptam egy pólót és a végén ebben a szettben voltam.

gyorsan felkaptam egy pólót és a végén ebben a szettben voltam

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Amint felöltöztem Stiles megfordult majd így szólt:

-Rémálmok gyötörnek?-erre csak bólintottam és a telefonomért nyúltam majd észrevettem, hogy jött egy üzentetem. Mikor elolvastam az üzenetet kiesett a telefon a kezemból.

*Stiles szemszöge*

-Rémálmok gyötörnek?-kérdeztem az előttem álló lányt. Mélyen vonzott hozzá valami, de mégis féltem hogy újra megbántanak...bólintott majd a telefonjáért nyúlt. Újra kérdést akartam feltenni mikor láttam ahogy enyhén piros arca fal fehér lesz, bor vörös ajkai remegni kezdenek és csak annyit mondd suttogva...

-Itt van...!


Na madárkáim bocsika nagyon sok idő volt és nagyon rövid lesz, de mostantól majd már tényleg de tényleg gyakrabban hozok majd részt és hosszabbakat.. Amúgy kíváncsiak vagytok kitől jött az üzenet és hogy ki érkezett meg? Ha velem maradtok a következő részekből kiderül. Pussaaa <3 <3 

~I Will Love You Till I Die~Onde histórias criam vida. Descubra agora