SAVAŞ

1.9K 108 119
                                    

medyada owaranai seraph özel bölüm ep 3 var. ben çevirdim. izleyiin çok kawaiiler >.<

yuu: "ne oldu mika, aklında birşey mi var?"

mika "ah, Yuu-chan" *kızarmıştır*

yuu: "tanrım, birşey varsa içinde tutmamanı söylüyorum sana"

mika: "ama.. yuu-chan bu konuda konuşmak hakkında emin değilim.." *daha çok kızardı*

yuu: "korkma, sadece söyle!"

mika: " peki.." *piç smile*

mika: "ana karakterler olarak senin benden çok daha fazla çekici olduğunu düşünüyorum" *Yuu şu an omg WTF oldu :D"

yuu: "herneyse! seni öldüreceğim!"

mika: *omzunu tutar ve sallar* "ana karakterlerin cazibeye ihtiyacı vardır yuu-chan! benim cazibeme ihtiyacın var. biliyorsun, hikaye için! Benim gibii >.< "

yuu: "saçmalama, cazibeye ihtiyacım yok..!" *kızardı*

mika: "ama söylememi sen istedin :'("

shinoa bir anda çıkar: "anlıyorum, ama birşey var. ben sihirli bir kız ana karakter olsaydım, oyuncaklarım çok satılırdı!"

Yuu: " Hayır, hayır, hayır! şu an hikayenin gidişatını değiştirmiyor musun?!"

guren de bir anda gelir: "ben varken kimin ana karaktere ihtiyacı olur ki?"

Yuu: *gözünden yaşlar gelir* "zaten ana karakterler romanında hazır ki!! sizi kahrolasıcalar :,("

ayhhh çok kawaiiydi . ama orda like me diyo, ben sev beni mi diyo, benim gibi mi diyo tam anlayamadım :,( çünkü eğer öyleyse şunuda söylüyo olabilir : ana karakterlerin sevgiye ihtiyacı vardır yuu-chan, sev beni!" inşallah öylediir >.< Bu arada okurken  scaPEGoat dinlerseniz havaya girersiniz full onu dinleyin :D sezon 1 in endingi *-*

SAVAŞTAN ÖNCE VAMPİRLER

Krul Mika'nın yanına doğru yürüdü. Yüzü genelde olduğu gibi ifadesizdi
"Mikaela, Yuu'nun yanında mı kalıyorsun?"
Bir vampir gelip sözünü böldü.
"Efendim, çok önemli. Sonun serabı ile ilgili. Bizi ne kadar ilgilendirir emin değilim fakat eğer ilgilendiriyorsa dinlediğinize değecektir."
Krul Mika'dan beklemesini isteyip mor saçlı vampire döndü. Anlatmasını emretti. Mika da onları dinliyordu. Sonuçta konu Yuuydu
"Efendim, B ekibinin komutasından birisi sonun serabında eşleşme izi gördüğünü söylemiş. Doğal olarak bu da bir vampirle birlikte olduğunu açıklıyor. Sonun serabı ile ilgili bize bilgi-"
"Kes sesini, çok konuşuyorsun."
Krul sinirli bir ifadeyle Mika'ya yöneldi.
"Mikaela!"
Mika umursamazca karşılık verdi
"Mhm?"
"Bu da ne demek oluyor şimdi, bana sonun serabı ile ilişkiye girdiğinizi söyleme! Hani onu kardeşin olarak görüyordun?"
"Girdiysem ne olmuş?"
Krul elini tokat atmaya hazrlayıp Mika'ya doğrultmuştu ki, birisi elini tutarak onu durdurdu.
"Seni!"
"Aah, olamaz leydim.. gözde askerinizi herkesin içinde bu şekilde azarlamanız, mhm yapmamalısınız. Yoksa hakkınızda ne düşünürler leydim?"
Ferid pis pis sırıttıktan sonra Mika'ya yaklaşıp fısıldadı
"Bana borçlusun mikaela-kun"
"Mikaela, açıkla çabuk! Bunun sonucunda neler olabilirdi biliyorsun değil mi? Bir vampir ve bir sonun serabının ilişkiye girmesi sonucu sana ya da ona birşey olabilirdi, ne olabileceğini biz bile bilmiyoruz! Sakın diyeyim de bunu yapmış olmayınız mikaela!"
"Yapmadım."
Krul hem somurttu hem de derin bir nefes verdi.
"Ne oldu peki, kanını içmedin değil mi? Gözlerin hala mavi"
"İçmedim. Beni kanını içmem için zorladı. Senin kanının yetmediğini duyunca. Seninkini içmemdense omunkini içmemi tercih ettiğini söyledi ve beni kendine çekti. Bir anda saplanan yerde malum bölge oldu."
"Tch! Sana artık kan içmen gerektiğini söylüyorum değil mi!?"
Krul iyice somurtup oradan ayrıldı.

Mikayuu ~ Owari No Seraph / HİSTERİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin