KASLI YUU ^^ :D

2.2K 132 331
                                    

gife altındaki yazılara dikkat ederekten bakınız minnaa. keşkee :(   -Evlen benimle   -evet! bu arada videoda ending var. 

~~GEÇEN BÖLÜM KALAN YERDEN DEVAM~~

..."Y-yuu-chan.."
Mika elini mükemmel kanın sahibinin boynunu tutmak için kullanarak git gide yakınlaşıyordu. Karar vermişti, artık içecekti. Hem bunu kardeşi istiyordu, sorun olmazdı.

"HAYIR! Bir daha sakın bana bunu yaptırmaya çalışma Yuu-chan!!" Mika bir anda doğruldu, insanlığını ve sevdiklerini kaybetmek istemiyordu. Bunu bir kere yaparsa ardı kesilmeyeceğini ve Yuu'nun ondan kaçacağını biliyordu. Sonuçta hangi insan güle oynaya kanını bir vampire içirirdi ki? Yuu konunun uzamasını istemediği için bu konuşmaya nokta koymuş oldu.

Yuu doğruldu ve sıkıntıyla nefes verdi  "Mika.. eninde sonunda içeceksin"  "HAYIR, CANAVAR OLMAK İSTEMİYORUM YUU-CHAN" Yuu onaylarcasına başını sallayıp "peki.." diyebildi. "O zaman yatmaya gidelim. Ama misafir odam yok.. o yüzden" Mika sözünü keserek atladı "aah, sorun değil koltukta da yatabilirm yuu-chan"  Yuu hafiften kıkırdayarak konuştu. "Mika gerçekten öyle söyleyeceğimi mi düşündün.Çok komiksin, benim yanımda yatabilirsin. Yatağım tek kişilik ama yeterince büyük. Üstüne giyecek birşeyler vereyim, takip et beni" Yuu, arkasından da mika üst kata çıktılar.

Yuu kendi dolabından mikaya beyaz bir üst ve poantiyeli bir gecelik alt verdi. Özellikle bunları vermişti, çünkü ona herzaman küçükken giydiği bu tarz pijamayı çok yakıştırırdı. Bembeyaz teninin ve sarı saçlarının yanında yine beyaz renk çok yakışıyordu.o pürüzsüz tene siyah ise hiç yakışmıyordu. o her zaman beyaz giymeliydi Yuu'ya göre. Bu yüzden ona her zaman asla siyah renk giymemesini söylüyordu.

Yuu kendine de kahverengi şortunu çıkarttı. "Nee, nee Yuu-chan. Burda giyinmem sorun olur mu?" Yuu istemsizce kızardı. "T-tabiki sorun olmaz. Küçükken hep birlikte giyinirdik zaten.." Mika tebessüm etti ve kıyafetleri almak için arkasını döndü. üst kademedeki vampirlerin giydiği üniformadan giyiyordu.

İlk önce pelerinini çıkartıp katladı. Daha sonra iç kısımdaki siyah gömleğinin iliklerini açmaya başladı. Aynı zamanda Yuu'da üniformasının gömleğini çıkarıyordu. mika gömleğinin düğmelerini yavaşça çözerken her bir düğmenin ardından, yeni bir kas görünüyordu. Gerçekten güçlenmiş olmalıydı.bu fikrini söyleyip söylememek arasında gidip geldi. Eğer söylerse kesinlikle kızaracaktı. Ama söylemek istiyordu, bunda kötü olan ne vardı ki? 

"M-mika." Mika düğmelerini çözmeyi bitirip ona baktı. Şu an gerçekten sevimliden çok çekici görünüyordu. Kaslarını göstermeyi sevmediği aşikar. Aksi taktirde bedenine daha yapışan bir gömlek giyebilirdi "efendim y.." mika ona bakmamaya çalışıyordu fakat şu an bakıyordu. Onun çıplak bedenini görebiliyordu. Muhteşem sonun serabı, ve onun pahabiçilemez kanı..  Kızaracaktı kesinlikle. 

"e-evet yuu-chan ne diyordun?"  Yuu gözünü aralıksız karın kaslarına dikti "Ş.. şey mika.. k-kasların, kendini geliştirmiş olmalısın.." mika kıpkırmızı kesilmişti, şu an konuşabileceği bile aşikardı. kaslarının dikkatini çekmesi hoşuna gitmişti. "Aah, o mu. Pek birşey yapmadım ama.. peki ya sen?" Yuu kendini hiçbirzaman güçlü veya kaslı görmemişti. fakat ona kaslı olduğunu söylyen ilk kişi Mika değildi. " biliyorsun.. savaşıyorum. Başka bir şey yaptığım yok. Zaten senin gibi olabileceğimi sanmam" hafif sırıttı yuu "yuu-chan gerçekten kalınlığı neredeyse 2 cm'e ulaşmış karın kaslarını boşvermemi mi söylüyorsun. Gerçekten çok iyi" ikisi de kızarmanın doruklarına ulaşmışlardı. Yuu "her neyse.." diyerek geçiştirdi. Övülmeyi severdi ama abartılmak en sevmediği şeydi. Aslında olmaya da bilir..

 mika bu sırada siyah ve bacaklarına kadar uzun olan botlarını çıkarıyordu. Botlarla girmesini ona Yuu tembihlemişti. Zaten halıların yıkamada olduğunu söyleyip eve girmişlerdi.

Mikayuu ~ Owari No Seraph / HİSTERİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin