Wracam właśnie ze szkoły cholernie wkurzona. Wkurzona to mało powiedziane ja jestem wkurwiona! A wkurzona Louisa to zła Louisa.I zgadnijcie przez co ? Przez moją kochana (czujecie tą ironie?) panią od matematyki. Ta pinda postawiła mi 4 jedynkę w tym miesiącu! Jak tak dalej pójdzie to cos czuje ze zostanę odcięta od mózgu ludzkiego czyli internetu a wtedy to ja sie chyba zabije.Przez drogę ze szkoły do domu trochę ochłonęłam i w miarę panowałam nad sobą.Wchodzę do swojego królestwa sciągam buty i kieruje sie do salonu. I co widze ? Moja 15 letnią siostrę OBŚCISKUJĄCĄ sie z jakimś chłopakiem na okolo 17-18 letnim. No ludzie miejcie ją pod opieką bo ja tu zaraz udusze !
-MIA !- krzyknęłam to mało powiedziane ja sie wydarłam.Nastolatka łaskawie podniosłam swój wzrok na moją osobę i popatrzała ze wściekłością.
-Czego ?- wrkneła. O nie moja panno tego to już za dużo !
-Co tu sie do cholery jasnej dzieje !? - krzyknęłam po raz kolejny
-Nie widać ? Całuje się z moim CHŁOPAKIEM.-powiedziała znużona i podkreśliła ostatnie słowo. Nie no ludzie ratujcie bo ja tu zaraz padne !
- No tyle to ja też wiem ! Który to już w tym tygodniu ? Trzeci a może czwarty z którym cie widzę wiziających sie na kanapie ! Dziewczyno ty masz 15 lat !
-Chwila !? Ty masz 15 lat a nie 17 ?! - wreszcie odezwał sie jej "chłopak". No świetnie jeszcze do tego kłamie.
-O boże problem robicie ..- powiedziała z obojętnością.-Japierdole w co ja sie wpakowałem ?! Zrywam z tobą ! - wrzasnął chłopak i wyszedł z naszego domu.
-I co żeś narobiła !? - krzyknęła Mia i poszła na góre zapewne do swojego pokoju.Boże za jakie grzechy skazano mnie na taką siostre !? Chwała bogu że chociaz moj brat jest normalny bo w koncu bliźniak. Tak mam brata bliźniaka. I kocham go najbardziej na świecie. A wracając do mojej siostry to ja nie wiem w kogo ona sie wrodziła... Ale wiem ze długo z ta psychopatką nie wyrobie... Nie no musze się położyć spać bo za dużo wrażeń jak na jeden dzień.
_______________________
Hejoooo szeksziaki ! :D Mam wyjątkowo dobry humor i natkneła mnie wena do pisania ! Wreszcoe ! Rozdział taki krótki no ale cóż następny będzie dłuższy :D
CZYTASZ
Przytul mnie.
Teen FictionLouisa to typowa nastolatka z marzeniami i 1000 pomysłami na minute. Ma wspaniałych przyjaciół i ukochanego brata bliźniaka Michaela oraz znienawidzona młodszą siostrę Mię. Kocha jazde na desce i wszystko co związane z jedzeniem. Prowadzi w miarę st...