Anı Koleksiyoncusu

1.1K 30 1
                                    

Öncelikle; " Anı Koleksiyoncusu " nun tamamı hazır halde sayfalarımda. Bunu söylemek istiyorum. Lakin ben bir barmenim ve bu sene üniversiteye gideceğim. Çalıştığım için yazıtlarımı watpadd'e geçirmeye fırsat bulamıyorum. Yakın zamanda yeni bölümleri düzenli olarak çıkarmaya başlayacağım. Sizde bu konuda beni sıkıştırır, yeni bölüm konusunda ısrar ederseniz başarılı olursunuz. Ayrıca bu, beni çok mutlu eder.

Dip not:

Barmenliği daimi mesleğim değil hobi olarak görüyorum. Hayallerim için en önemli adımım istediğim bölümün fakültesini bitirmek olacak. Ve bunun için yıllardır olduğu gibi, çalışmaya devam etmem gerek. Barı seviyorum. Bir sanat aşığı olarak, Barmenliğin bir sanatçı icraatı olduğunu düşünüyorum. 18 yaşında bir adam olarak söyleyebilirim ki, barmenliğin bana kültür, dil ve psikoloji alanında fazlasıyla katkısı oldu. Tahmin edildiği şekliyle, bu kötü mesleklerin bir parçası. Aslında hiç de öyle değil. Böyle bir genelleme beni çok üzer. Herzaman jazz ve lobby bar barmenliği yaptığım için yaşça büyük, ağırbaşlı ve kültürlü insanlara servis sunuyorum. Bundan gurur duyuyorum. Tabii ki bar denildiğinde ilk akla gelen yerler de gerçek. Lakin bu benim tarzım değil. İşime imzamı atarım.

Bardaki imzam, renklerimdir...

Sevgilerle,

Siyahlı Adam...

Ö(z)LÜYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin