Bilgilendirme.

1.1K 53 6
                                    

Sevgili dostlarım.
Ö(z)LÜYORUM adlı çalışmamı fazlasıyla desteklediniz. Hepinize teşekkür ediyorum. Sizi bir konuda bilgilendirmek istiyorum. Hiçbir zaman, bu çalışmamda yazanları hepsi benim şeklinde ibareler kullanmadım. Yazanların bir kısmı benim, bir kısmı anonim, bir kısmı ise sevdiğim, değer verdiğim yazarların. Başkalarının yazdıkları, senin çalışmanda ne arıyor diye sorabilirsiniz. Şöyle açıklayayım. Hepimiz, herşeyi bilemeyiz. Bu mümkün değildir. Eminim çalışmamda adını duymadığınız insanların yazdıklarına denk geldiniz. Ve çok beğendiniz. İşte amacım da bu. Sevdiğim yazarlara verdiğim değerden dolayı onların yazılarını, onların sanatını da size göstermek istiyorum. Sevdiğim bir yazara ait eser paylaşırsam, mutlaka yazarın adını paylaşırım. Mutlaka. Ara ara kendi şiir kitabımdan birkaç parça da atıyorum. Tamamen bana ait olan eserler. Ve bu eserlere bazen sana ait değil gibi yorumlar geliyor. Bu beni fazlasıyla üzüyor. Tamamiyle bana ait olan şiir kitabımı da paylaştığım zamanlar gelecek. Bu okunmamla alakalı. İstediğim okunmaya ulaştığımda hepsini sizlerle paylaşacağım.

Sokak sokak dolaşıp duvar yazılarına bakıyorum. Çoğunu bende yazıyorum.  Belki yüz belki ikiyüz duvar yazısı arasından, birinin resmini çekip sizlerle paylaşıyorum.

Sahafları dolaşıp yüzlerce şiir kitabı bakıyorum. Onlardan birkaçının satırı çekip sizlerle paylaşıyorum.
Söyleyemediklerinize söz olmaya çalışıyorum. Siz de çabamı boşa çıkarmıyorsunuz. Bu yüzden hepinize minnettarım.

Saygı çerçevesinde, iyi niyetli yorumlarınızı ve isteklerinizi benimle paylaşabilirsiniz.

Bu beni rahatsız etmekten çok mutlu eder.

İyi günler dilerim.

Sevgilerle.

Siyahlı Adam...

Ö(z)LÜYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin