Okuldan çıktıktan sonra hemen otoparkta duran arabama binecektim ki arkadan bir ses "hande" diye seslendi bu seslenen sınıf arkadaşım johanes 'tı . Türkçe'yi ana dili gibi iyi biliyordu.
"Efendim "dedim merak eder bir ses tonuyla.
"Kitabını masada unutmuşsun " dedi . Sanki beni bir daha görmeyecekmiş gibi.
"Teşekkür ederim , kitabı getirdiğin icin" dedim .
Sonra hiç bir şey demeden gözlerime bakıyordu. Bende aniden boynuna sarılıp "sonra görüşürüz " dedim.
Karşımda şaşkın ve ne yapacağını bilmeyen bir johanes vardı. Sonra araba bindim ve dikiz aynasindan bakarken johanes'ın hala orda durduğunu ve şapşal bir aşık olduğunu fark ettim.
Eve geldiğimde tabiki beni emily karşıladı . Heyecanli bir ses tonuyla.
"Hey hoşgeldin hande"
"Neşen yerinde bakıyorum da" dedim merakli bir şekilde.
Sonra ellerimi tuttu ve şöyle dedi;
"Senin adına seviniyorum hemen arkadaş edinmişsin , içeride seni bekleyen biri var "
Emily ne diyordu anlamiyordum. Johanes olamazdı çünkü onun bugün ek dersi vardı.
Aklıma sonunda maria geldi . Ve emily'e sonunda bir şey söyleyebildim. "Hey aynen bir arkadaş edindim gerçekten " dedim ve koşar bir sekilde içeri fırladım mavi geniş kanepede maria ve k-kerem oturuyordu. Olamaz tanrım kerem benim ilk aşkımdı ! maria ile sevgili buna inanamiyordum. Yüzümdeki şaşkın ve birazda hüzünlü ifadenenin yerini kocaman bir gülümseme tabiki sahte bir gülümseme aldı. Iceriye girdim ama sanki ayaklarım geri geri gidiyor ve keremin maria ile sevgili oluşunu kabullenemiyordum bana ne oluyor ben kereme artik aşık değildim ki?.
"Hey maria seni gördüğüme çok sevindim , peki evimi nerden buldun? Diyerek merakla cevaplamasini bekledim .
"Tabiki okula gidip dekandan adresini almıştım. Gerçekten New yorkun en güzel semtlerinden birinde oturuyorsun . Brodway şehrin en güzel semtidir. Dedi . Heycanli bir sesle tekrar lafa girdi ben bir şey söylemeden .
"Bak bahsettigim sevgilim kerem. Oda Türk zaen söylemiştim tanistirmak için beklemek istemedim bugün tanışmanizi istedim"dedi çok mutluydu ama nerden bilebilirdi ki benim keremi zaten tanıyor olduğumu .
Kerem ise ben bir şey söylemediğim için o da bir sey söylemiyordu sanırım beni karşısında gördüğü için şaşırmıştı.
Maria'nın bir şey anlamaması için elimi hemen kerem'e tokalaşmak icin uzattım .
"Tanıştığıma memnun oldum kerem"
"Bende hande , bende tanıştığıma gercekten mutlu oldum. Ve tokalasirken birden birbimizi yanak yanağa öpüşürken farkettim. O an kerem kokumu içine cekiyordu . Ne olduğunu anlamamasi adına kendimi hemen geri cektim. Ve maria'ya dönüp "tatlım bu aksam bir yerlere gidelim ne dersin" dedim.
Maria sanki buna dünden hazirmiscasina zıplayıp "kesinlikle eveeet diyordum " diye haykırdı.
Bende gülümseyerek "üstümü degistirip hemen geliyorum" dedim yukari doğru çıkarken birden dönüp arkama baktığımda kerem bana doğru geliyordu maria'nın yanında bana ne söyleyecekti ki.
Çimen yeşili gözleriyle gözlerime bakıyordu sanki gözlerimde kaybolmuştu, bu sessizlik hiç hayrı alamet değildi birden lafa girdim ve "ne oldu kerem bir soru mu var dedim . Kerem ne söylecegini sanki unutmuştu dudaklarından bir kac kelime dökülüyordu ama anlamıyordum. Sanırım bir tanesini yakalamıştım . "Ilk gün ki gibi ve büyüleyici sadece bunları anlayabilmistim. Sonunda cevap verdi . "Lavabo nerede acaba" dedi ona sadece "yukarıda gel " diyebildim . Maria görüntüden yok olunca kerem beni duvara yapıştırdı. Çok şaşırmıştım ne yapıyordu bu adam , ne yapmaya çalışıyordu beynimden onca şey geçerken yine ve yine onun gözlerinde kaybolmaya başladım tanrım sanırım ona hala aşıktım.
Ellerini duvara yaslayip nefesini dudaklarimda hissedecek kadar yakindim ona ve sanirim kokumu içine çekiyordu . Sesizce ve sinirli bir şekilde "Ne yapiyorsun sen " dedim
Kerem değişmişti o eskisi gibi değildi masum hiç degildi.
Ama sanırım o da hala bana aşıkti ve bundan işte şimdi emin oldum.
"Bir şey yapmıyorum aşık olduğum kadının kokusunu içime çekerek sanırım şu ana kadar hiç nefes almadığımı fark ediyorum" dedi .
Birden kendimi tutamayıp dudaklarına yapmıştım . O an hersey durdu. Yalnızca o ve ben vardık.
Aşağıda oturan maria'yı unutmuş delice öpüşüyorduk.
"Biz ne yapiyoruz böyle kerem? Aşağıda sevgilin oturuyor ve biz burda resmen opüsüyoruz"
"Seni seviyorum ve benim olman gerekiyor" dedi kısık ama seksi bir sesle . Aşağıda oturan maria birden seslenince koşarak odama girdim hemen giyinmem lazımdı ve dudağımda kanıyordu. Ne yapıyorsun dedim kendi kendime . Sen bunu yapamazsın, sen böyle bir insan degilsin hande dedim ve neyse ne onu çok özlemişim ayrıldiğımızda tam 19 yasindaydik aslında gerçekten çocuktuk. Ilk öpüşmemiz degildi bu kerem beni daha önce bir kere daha öpmüştü.
Ya ne yapıyordum ben hemen üstümü değiştirip aşağı inmem lazımdı üzerime hemen bir büstiye tişört (göbeği açık) giydim altına da buz mavisi dizleri nerdeyse kocaman yırtıklara sahip yüksek bel bir jean giydim. Siyah Kıvırcık saçlarımı tepede bir toka ile tutturarak topladım. Dudağımda ki kan hala kendini yeniliyor ve daha fazla kanıyordu. Maria'nın birden seslenmesiyle "hadi ama ne kadar da uzun sürdü dostum " demesiyle hemenn dudağıma pansuman yapıp ardından da aşağı indim.
"Hey senin dudağına da ne oldu böyle " dedi şaşırmış bir biçimde.
"Hey sorun yok ben iyiyim dudağımı detokslarken yırtıldı" dedim umursamaz bi şekilde.
"kızım senin sorunun ne neden şimdi detoks yapma gereği duydun" dedi sorgularcasına .
"Hadi çıkalım mı artık dedim" .Bir an önce buradan çıkıp nefes almak istiyordum dudaklarımda hala o nefis his vardı keremin dudaklarını taşıyordum adeta. Kerem de inince kapının önünde tam ayakkabilarimizi giyerken kapı çaldı emily odasindaydı ve benim evime kim gelebilirdi ki?Arkadaşlar lütfen hikayem ve bölüm hakkindaki yorumlarinizi aşağıya yazmanizi rica ediyorum . Ve suan ilk defa size sesleniyorum daha önce hiç hikaye yazmadim belki beni instagramdan taniyanlariniz vardır hanker shoplarimla instagram taniniyorum isterseniz instagramdan da takip edebilirsin @iemdmr lütfen hikayeyi begenip yorum yapmayı unutmayın bölüm hakkindaki yorumlarinizida kesinlikle bekliyorum. Okuduğunuz için ayrıca teşekkür ederim dedim ya bir hatam varsa affola daha çok yeniyim yeni bölümün gelmesini bir an önce istiyorsanız aşağıya yorumda bildirmeyi unutmayın:) sevgiler .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yolun Sonu AŞK
RomanceAşkı' ı bulmaya giden kadın sonunda gerçek aşkını bulabilecek mi? Yoksa hayatında hiç yaşamadığı gizli aşkı mı yasayacaktı.