Bazı şeylerla neden şimdi yüzleşmem gerektiğini bilemiyorum. Zaten buraya da pek sık gelmiyorum. Neden güzelim şehrimi bırakıp buraya geldim. Her şey kuzenim İlayda'nın beni yanına çağırmasıyla başladı. Yaz için onun yanına gelmiştim. Aslında gelmemem gerekiyordu biliyorum. Annemler beni buraya Sercan'dan uzaklaştırmak için yolladılar, zaten yatılı okula da o yüzden göndermemişler miydi? Ah, Sercan demişken size ondan bahsetmek istiyorum. Yo yanlış anlamayın ona aşık falan değilim, sadece o benim en yakın arkadaşımdı ve nasıl desem, biraz kötü çocuktu. 12 yaşında olmasına rağmen 8 sabıka kaydı vardı onu son gördüğümde... Sahi, 4 yıl olmuş onu görmeyeli...
Şu anda geçmişimi hatırlamam ne kadar doğru olur bilmiyorum. ama açıkçası her zaman beni kollayacağından emin olduğum kötü çocuk çevremi özledim. Yarın İlayda bazı arkadaşlarıyla buluşacakmış. En sonunda dışarı çıkmak için bir neden... Neden dışarı çıkmadığımı mı merak ediyorsunuz? Çünkü hava sıcak ve ben güneşlenmekten nefret ederim. Zaten güneşlendiğim zaman önce kıpkırmızı oluyor sonra da eski beyazlığıma geri dönüyorum. Geceleri ise dışarı çıkmama izin yok etraf tehlikeliymiş. Benim hayatım boyunca gördüğüm tehlikeleri hiç bilmiyorlarki, zaten bilseler bütün hayatımı ev hapsinde geçirtirilirdim, ailem tarafından şehirdışı edilerek değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana ihtiyacım var
Teen FictionEsra sosyete hayatı ile İstanbul'un sokaklarındaki hayatı arasında denge kurmaya çalışan bir kızdır. 18. yaşına basmasıyla hayatı beklemediği bir şekil alır.