4. rész [+18]

3.6K 235 12
                                    

Amikor végre észhez tértem, egy számomra ismeretlen helyen találtam magam. Különös illat lepte be az egész szobát. Férfias, mégis egyedi illat. Ami egészen tetszett, mert ilyent ezelőtt még nem éreztem. Viszont ebből kikövetkeztettem, hogy egy hímnemű bunkerjában vagyok. De sajnos csak később jöttem rá, hogy miért.

- Jézus! Annyit ittam volna, hogy elájultam!? - tettem arcom két oldalára a kezeim, mikor felültem.

Az nem lehet, hiszen még senkinek nem raktam be a virslim. Tényleg elvonási tüneteim lesznek.. Várjunk! Pasi szag van. Szóval jelenleg egy férfinál vagyok, akiről tulajdonképpen nem tudok semmit, mint a többiről. Ez nem is olyan fontos. A lényeg, hogy belemenjen a szexbe, ha megkérdezem. 

Gondolatmenetemből az ajtó nyikorgása ébresztette fel. Tekintetemet azonnal a hang irányába vezettem. Viszont, ahogy végigmértem, nagyon meglepődtem. Azt hittem álmodom, ezért megdörzsöltem a szemeim, de csalódnom kellett. Az a férfi állt előttem, akire soha nem számítottam volna.

- Jobban van, Mr. Alkoholista? - hangjában ott ült az a bizonyos gúny.

- Mi közöd? - vontam fel egyik szemöldököm.

- Sok. Jelenleg nálam mereszted a segged - forgatta meg látószerveit.

- Miért hoztál ide? - tértem egyből a lényegre. 

- A szobámba? Hm, hadd gondolkozzam - tettette, minta gondolkozna. - Nem tudom - rántott vállat, közeledve felém. 

- Csak nem váltságdíjat akarsz? - nevettem fel. 

- Nem - vágta rá. - Valami sokkal, de sokkal jobb dolgot. Megsúgjam, hogy mi az? - állt meg az ágy mellett. 

Nem nagyon érdekel, hogy mi az a dolog, amit szeretne. Ezért kipattantam az ágyából, mivel azt mondta, hogy az Övé. Ezután szélsebesen az ajtaja felé vettem az irányt. Azonban karon ragadott, és az ágyára vágott vissza. Felszisszentem, de nem foglalkozott vele, miszerint valamim fáj. Fölém mászott, majd jó közel hajolt arcomhoz. 

- A segged - suttogta arcomba. 

A szó hallatán szinte pofán röhögtem, JeongGuk-ot. Megállás nélkül nevettem. Nem az miatt, amit mondott, hanem, hogy nincs tisztában vele.

A seggemet, Ő még pénzért sem kapná meg. Nem, hogy ingyen. Netán valami Álomországban él vagy tököm tudja, de jó lenne, ha mihamarabb felébredne belőle. Mert jelenleg, számomra Ő nem lesz a tökéletes. 

- Ébredj fel - nevettem tovább.

- Azt hiszed, hogy nem foglak megkapni? - tette az egyszerű kérdését.

- Igen - vágtam rá gondolkodás nélkül. 

- Haha - nevette el, már Ő is magát. - Ha kell, erőszakkal teszlek magamévá - váltott át komoly arckifejezésre. 

Szólni akartam, de nem tudtam. Egyik kezével jó erősen lefogott, míg a másikkal befogta gyengéd ajkaim. Mocorogni kezdtem össze-vissza, hátha sikerül szabadulnom. De nem lett így. Az ereje nagyobb volt, mint az enyém. Ezáltal megakadályozta, hogy elszökjek. 

Most már... Most már érzem, hogy kurvára megleszek baszva. Nem akarom, hogy betegye. Undorodom tőle azért, mert aznap elvette tőlem Lulu-t. 

- Már nem vagy olyan kemény, huh? - nevetett. - Legyél jó fiú, és maradj csendben. Akkor óvatos leszek. Vagy lehetek durva is. Ez tőled függ - magyarázott, akár egy pap. 

Szexpartner [JiKook]Where stories live. Discover now