Este még felébredtem pár percre, hogy elmenjek wc-re és egyek valami nem főtt kaját. De szembe sem jutott megnézni a telefonom. Azt holnapra hagytam.
Hajnalban keltem. Az miatt, hogy tegnap egész nap szunyáltam. Végigaludtam egy nappalt, és egy éjszakát. Nem tudtam, hogy mit tegyek hajnali háromkor. Forgolódtam az ágyban, azon gondolkodva, hogy mit kellene tennem. Először a falat néztem, majd könyvet próbáltam olvasni vaksötétben (ami persze nem ment). Utolsó lehetőségképp az okostelefont vettem a kezembe, Eldöntöttem, hogy az egyik gagyi játékon játszom majd.
Bekapcsoltam, majd beléptem az egyikbe. Bejött a játék készítő logó, majd az egész. Ráléptem a 'Start'-ra, majd pittyegett a készülék.Mi a fasz? - fogalmazódott meg bennem egy kérdés.
Felnéztem a sarokba, majd egy kis gömbben, ott volt az utolsó ember képe, akivel dugtam. Egy bizonyos számmal. 9.
11:17
JeongGuk: Most megsértődtél, vagy mi? ◉︵◉
11:21
JeongGuk: Már nem szeretsz?(ಥ﹏ಥ)
11:43
JeongGuk: Leváltottá? Az nem lehet, hisz én vagyok a legjobb..14:09
JeongGuk: Gyere már vissza, kérlek. Sírok. ༶ඬ༝ඬ༶
Megígérem, hogy legközelebb jobb leszek.17:33
JeongGuk: Még a farkam is megnövesztem, csak had szexelhessek veled. Megígérem, hogy nagyobb lesz. (⋟﹏⋞)22:58
JeongGuk: Gyere már. Hova tűntél? Azt akartad, hogy minden figyelmem rád fordítsam, de most felszívódsz..23:00
JeongGuk: Megérintettelek egyetlen egy alkalommal, és vágyom rá, hogy megint megtegyem...00:00
JeongGuk: Hiányzol.00:01
JeongGuk: Mindegy. Holnap beszélünk talán, ha előkerülsz.Csak néztem, hogy hány alkalommal kereset, mióta aludtam, s miket írt. Furcsálltam, amiket írt, de nem bírtam ki, hogy ne pötyögjek vissza annak a rohadéknak.
Te egyre bolondabb vagy.(゚⊿゚) Többé ne gyere a közelembe, vagy feljelentelek. :JiMin
Elküldtem az üzenetet, majd játszani kezdtem azon az elfuserált béna játékon. Csak azért töltöttem le, hogy legyen rajta valami.
Már biztos alszik, szóval nem várom a válaszát. Álljunk csak meg! Mire gondoltam!? Nem vagyok normális. Nem lehet, hogy Ő az, aki kitud elégíteni. Az lehetetlen. Távol kell tartsam magam.
Még jó ideig nyomtam azt a vackot, majd bealudtam az unalomtól. De, hogy hány órakor, arról fogalmam sincs.
Másnap ismét pittyegésre keltem. Kurvára nem örültem annak, hogy ma lett egy ébresztőórám. A telefon után vetődtem, majd meglestem, hogy ki írt. Hát persze, hogy Ő volt.
6:11
JeongGuk: Nem teheted meg. T_TMiért nem? :JiMin
JeongGuk: Mert utána nem fognak kielégíteni rendesen.. Akarod tudni, hogy most hol vagyok? n_n
Nem. :JiMin
JeongGuk: Nézz az ablakodra. ^_^
Azt csináltam, amit mondott. Ekkor egy hatalmas nevetés tört rám. Ott áll, az egész arcát az üvegnek nyomva. Szinte odavolt tapadva, mint valami vérszívó pióca. Nevetés közben még az ágyról is leborultam. Hasamat fogva hemperegtem a földön.
YOU ARE READING
Szexpartner [JiKook]
Romance˝Ismét eljött az éjszaka fekete leple, hogy betekintést nyújtson a vágyaknak.˝