1. rész

4.3K 276 13
                                    

˝Ismét eljött az éjszaka fekete leple, hogy betekintést nyújtson a vágyaknak.˝

Szex közben az alkohol bódító illata, és az erotikától fűtött nyögések töltötték be az egész lyuknak nevezett helyiséget. A cigaretta szaga, egyre intenzívebben terjedt szét a szobában. Ezzel egyfajta különös légkört teremtve nekünk.

Így van, ez minden nap. Megannyi emberrel létesítettem már nemi kapcsolatot, de mindegyik partnerem csak egy éjszakás kaland volt. Sosem ragadtam le ugyanannál az embernél. Senkivel nem feküdtem le kétszer. Számomra, ez egy szabály volt, amit be kellett tartanom.

A pezsdítő gyönyör után, kábult arccal ültem az ágy szélére, ismét rágyújtva egy szál cigarettára. A számban, és a hamutartóban is bűzölgött, a nekem fontos dolog. A hamu úgy hullott a földre, akár egy gyönyörű, feketébe burkolózó angyal. Újból ajkaimhoz emelve, s jó mélyen beleszívtam, míg a ma esti fiú távozott.

Igen, meleg vagyok. Erre 15 évesen jöttem rá, mikor megpróbáltam szeretkezni egy lánnyal, de nem volt olyan jó, mit vártam. Inkább mondanám magam biszexuálisnak, mivel a lányok is bejönnek, de mostanság csak fiúkkal fekszem le.

Még elszívtam a füstölgő bangót, majd elmentem letusolni. Beálltam a zuhanyzókabinba, utána pedig megeresztettem a meleg vizet. Hagytam, hogy a kellemes csapvíz befedje az egészt testemet. Bőrömet itt-ott piros, lila foltok díszítették, melyeket a szex alatt szereztem. Egyik kezemmel végigsimítottam a nyakamon lévő, nagyobb folton. A tusfürdőért nyúltam, s azzal kentem be minden egyes porcikámat. Amint kész lettem, ezzel leöblítettem magam, és kicsavartam kissé a hajamat. Kiszálltam és teljesen megszárítkoztam, felöltöztem, majd bebújtam a jó meleg ágyba. Szerencsémre hamar jött az álom, ami elrepített az álmok földjére.
Másnap a zajongó ébresztőmre keltem, ami jelezte, hogy ideje felkelni, mert suliba kell mennem. Nem volt nagy kedvem hozzá, de kötelező. Nem tehettem mást, minthogy felöltözzek, reggelizzek, és elinduljak a pokol sötét bugyrába. A gardróbhoz álltam, s hosszas nézegetés után kihalásztam belőle a mai ruházatomat. Ami nem volt más, mint egy fekete szaggatott csőnadrág, egy lenge ing, ami szintén fekete volt, de még alá felvettem egy egy trikót. A szokásos lábbelim felvettem, majd kislattyog a konyhába, ahol csináltam magamnak kaját. Magamba gyömöszöltem azt a két szendvicset, amit csináltam és megittam mellé a kakaómat. Gyorsan megmostam még a fogam, na meg persze beállítottam a hajam. A szobámban érve, felkaptam a tanszerektől nehéz táskámat, és már ott sem voltam. Sebes léptekkel tartottam a pokolba, mert már így is késésben voltam.

A suli elé érve, kicsit távolabb a kaputól megálltam. Zsebemből kivettem egy doboz cigit, majd rágyújtottam. Alig telt el néhány röpke perc, a csajok körülöttem legyeskedtek.

Hozzászoktam már, hogy mindig körbe vesznek a jobbnál-jobb nőcik, de nekem egy sem kell. Jó, vannak kivételek.

- Hé, menjetek arrébb! - kiabált a mögöttem lévő, majd a nyakamba kapaszkodott.

Na, igen. Ő Lu Han, a legjobb haverom. Kínai származású, és mióta elkezdtem az általánost, ő mindig mellettem volt. Együtt jöttünk ebbe az intézménybe. Mindig próbálja elzavarni mellőlem a lányokat, de nem megy neki. Sajnos az arcom vonzza Őket, mint mágnes a vasat.

- Neked is, szia, Hyung! - köszöntem rá.

- Csá, haver! - villantotta meg, azokat a hófehér fogait a Bambi.

- Milyen volt az este? - vigyorgott, majd megint előkapta az a nagyon perverz fejét.

- A szokásos. Élveztem, de jobbat akarok és többet - rántottam vállat.

Szexpartner [JiKook]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن