Dupa ce Sehun si-a lasat usor mainile , a plecat facandu-mi cu ochiul. Ga-In si Hinami urca repede sus si ma trag in camera,
-Hea, ce s-a intamplat? ma intreaba Hinami arucandu-se in pat.
-Se... m-a ...
-Alooo, as vrea sa vorbesc cu Hea tupeista, va rog! spune Ga-In trecandu-mi mana prin fata.
-SEHUN MI-A DAT UN PUPIC! le spun eu luand perina in brate.
Fetele se uita una la alta iar dupa revin cu privirea la mine.
-Eu zic sa faci mare caz cand te va saruta, spune Ga-In.
-Oricum am sa-mi amintesc mereu fata lui Sehun cand i-ai dat cu mana in burta, spune Hinami razand.
Ga-In incepe sa rada si ea. Nu le condamn, fata lui Sehun era amuzanta, dar si draguta.
-Shhh, poate va aud baietii! le spun eu incruntata.
-Prea tarziu, spune Kai zambind. In spatele lui era Baekhyun.
-Sehun inca nu ne-a zis nimic, spune Bacon zambind.
-Ati auzit ce am spus eu? ii intreb cu un glas subtire.
Kai se pune langa mine si ma ciufuleste.
-Hea micuto, esti indragostita! spune Kai.
-N-nu chiar....
-Nu te mai ascunde Hea, il placi pe Sehun! spune Hinami dandu-mi cu perna in fata.
-Maknae e chipes, adica e imposibil sa nu te indragostesti de el, spune Baekhyun.
-Gata, gata , gata! Nu vedeti ca s-a facut toata rosie la fata?! spune Ga-In.
Eram rosie la fata pentru ca aveau dreptate. Ma ridic repede din pat si merg la baie.
Uff prostuto, uite ce rosie esti! Stii ca au dreptate!
-HEAAA, IESI DE ACOLO, AM NEVOIE LA BAIE! o aud pe Hinami strigand.
-AISH, MAI E O BAIE! DU-TE ACOLO!
-Hea, lui Hinami ii place culoarea din baia asta! Se simte mai...relaxata! spune Ga-In.
Ii aud pe baieti chicotind si pe Hinami care striga la ei sa nu mai rada.
-MAI LASATI-MA UN PIC! le strig eu.
Dintr-o data aud usa camerei. Erau ceilalti care nu stiau de ce strigam.
-Micuto, te simti bine? il aud pe Suho.
O DOAMNEEE! DE CE TREBUIAU SI EI SA VINA?
-Da, da! Nu trebuie sa va faceti griji, ma simt grozav!
-Sigur? intreaba D.O.
-DA!
Perspectiva Sehun
Toti eram ingrijorati pentru Hea, numai Kai, Baekhyun, Ga-In si Hinami erau calmi.
-Poti sa imi spui si mie de ce esti asa linistit?
-Nu trebuie sa iti faci griji, imi spune Kai facandu-mi cu ochiul.
Hea iese din baie ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Zambeste si isi face loc printre noi ca sa coboare jos. Noi toti o urmam.
-Mhm? Ati patit ceva? ne intreaba ea muscand dintr-un mar.
-Noi suntem bine, spune Umin facand ochii mari.
-Minunat! Ma bucur ca sunteti bine! Daca aveti nevoie de mine, sunt afara, spune ea zambind.
Hea pleaca repede afara.
YOU ARE READING
Verisoara cu un Idol
FanfictionHea Kim, verisoara idolului Kim Jongin, pleaca in vacanta impreuna cu prietenele ei fiind invitate de verisorul sau. Ce se va intampla cand va ajunge acolo si ce relatii vor avea fetele cu baietii?