*24

86 8 10
                                    

Perspectivă Sehun

-Eu mor de foame! spune Baekhyun făcând o față de cățeluș.

-De ce nu ai vrut să mănânci atunci când doamna Min a venit în sala de repetiții cu pizza? îl întreabă D.O.

-Dacă mâncam pizza, nu mai mâncam pui, și eu vreau pui, spune Baek încruntat.

Ajungem acasă, iar Xiumin aproape că a dărâmă ușa de la atâta fericire.

-Habar nu aveți cât sunt de fericit că am ajuns acasă, spune Xiumin aproape aruncându-se pe canapea.

-Ușor Umin, spune Kai prinzându-l de mâna, nu vezi că doarme planta? 

Ne apropiem toți de canapea. Hea dormea liniștită având o perină în brațe.

-Ya! Am crezut că spui de Chanyeol sau Kris, spune Lay râzând.

Hea e atât de adorabilă când doarme! 

-Kai, ce naiba încerci să faci?

-Lasă-mă să o trag de păr! Așa făceam și când eram mici, spune el zâmbind.

Suho își dă ochii peste cap și se duce în bucătărie unde erau și ceilalți.

-Poate o să primești un pumn în burtă la fel ca și Sehun, spune Xiumin făcându-i cu ochiul lui Kai.

-Hai Kai! Termina cu prostiile, spune D.O prinzându-l de mână.

-Bine, bine o las! spune Kai dându-i părul de pe față după ureche.

Băieții plecaseră în bucătărie. M-am așezat în fund, lângă canapea și am început să îi mângâi ușor obrazul. Hea are tenul un pic mai deschis decât al lui Kai. Părul ei blond era evidențiat de câteva raze de soare ce treceau prin geam. Am ajuns cu mâna la buzele ei de un roz pal. Mi-a simțit mâna, și a luat-o între a ei.

-Ai făcut asta doar ca să mă trezești, nu? întreabă ea somnoroasă.

-Nu chiar, îi răspund eu.

-Ești un șmecher, Oh Sehun!

-Ce am făcut doamnă Hea Jongin? Sau să zic doamna Oh Hea?

Perspectivă Hea

La auzul cuvintelor lui, inima mi s-a făcut cât un ghem de ață. Oh Hea nu sună chiar  atât de rău...

-O-Oh Hea? îl întreb eu bâlbâindu-mă

Acesta schițează un mic zâmbet în colțul gurii și îmi sărută obrazul. Îmi întinde cealaltă mână pentru a mă ridica din pat.

-Cred că îți este foame, spune el zâmbind.

-Nu chiar...

Vorbele mele erau degeaba. Sehun mă trăgea după el în bucătărie. 

-S-a trezit Heaa! strigă Ga-In.

-Bună dimineața și vouă! le spun eu făcându-le cu mâna.

-E ora 19, spune Tao râzând.

-Și eu de când dorm?

-De când te-ai născut, spune Hinami chicotind.

Îi scot limba și mă așez la masă. Am râs toată seara cu băieții, Hea și So Ga-In.  

O sa le simțim lipsa lui Luhan, Kris și Tao...

Era miezul nopții. Eu și fetele  ne îngrămădeam la oglinda din baie, spălându-ne pe dinți.

-Ya, știți la ce mă gândeam? ne întreabă Hinami.

-Nu citim gânduri, spune Ga-In chicotind.

-Mă gândeam să ne continuăm școala în Seul, spune Hinami.

-Și unde o să stăm? o întreb eu.

-Păii...fratele lui Ga-In nu stă în Seul? întreabă Hinami. El ne poate ajuta să găsim un apartament de închiriat, destul de ieftin și aproape de casa băieților. 

-Și crezi ca Jeonghan o să stea după fundul nostru? 

-De ce să nu stea? Doar e fratele meu! spune Ga-In.

-Nu știu care e faza cu frații pentru că eu nu am unul, le spun eu fetelor, dar chiar credeți că părinții au de gând să ne lase?

-E și Kai aici, băieții sunt aici. Dacă vorbim cu el să vorbească cu mama ta, totul o să fie perfect! A, să nu uitam de Jeonghan, spune Ga-In.

Să ne continuăm studiile în Seul și să fim și alături de băieți, nu era o idee deloc rea!


Capitolul ăsta este scurt,  dar următorul capitol promit să fie mai lung. Pe fratele lui Ga-In îl cheamă Jeonghan, ca pe Jeonghan din Seventeen. Având în vedere faptul că tipa după care m-am inspirat pentru So Ga-In seamănă foarte mult cu el atât fizic, cât și la comportament, de ce nu?! =)))) (să te simți :3) 

Cred că o să mai scriu 6 capitole, cred... Oricum, vă mulțumesc mult pentru tot! Ly! <3












Verisoara cu un IdolWhere stories live. Discover now