Sedinta foto?!

94 12 4
                                    

Perspectiva Hea

I-am vazut pe Hinami si pe Kai ca tot susoteau. Hinami se uita la mine si dupa la Kai.

-Cineva trebuie sa duca gunoiul! spune Lay venind nervos din bucatarie cu sacul in mana.

-Hm...cred ca e randul lui Chanyeol, spune D.O aratand cu degetul spre el.

-Ya! Eu l-am dus ieri. Sigur e randul lui Sehun, spune Chanyeol arucand cu telecomanda dupa Sehun.

-Ce? Va spun sigur ca nu e randul meu. As tine minte, cred. E randul lui Xiumin, spune Sehun aruncand si el la randul lui telecomanda spre Umin.

-Aish! Nu e randul meu, e randul lui Baekhyun! spune Xiumin vrand sa dea in el.

-Gata, gata, il duc eu!

Ma ridic si ma duc sa iau sacul din mana lui Lay.

-Multumim Hea! spun baietii zambind.

-Nu aveti pentru ce! le spun si eu la randul meu zambind.

Nu imi e greu sa duc gunoiul. Puteau sa il duca ei, dar mai bine il duce Hea prostuta.

Ziua trece repede. Seara, ma uitam la Ga-In si Hinami cum se alintau cu Baek si Kai. O Doamne, atatea saruturi, imbratisari si alintaturi nu am mai vazut decat la mama si tata. Totusi, au noroc ca sunt draguti. Kai statea pe picioarele lui Hinami, iar ea se tot apleca sa-l sarute. Ga-In si Baekhyun se gadilau si se sarutau in acelasi timp.

Ce fac eu? E simplu...ma uit la ei cum se saruta si mananc cereale. Grozava seara, Hea!

-Mai poti manca atatea cereale? imi spune Chanyeol luandu-mi cerealele din mana.

-ChanChan, da-mi cerealele inapoi!

-A, si ar fi bine sa nu te mai holbezi la porumbei, imi spune el facandu-mi cu ochiul.

-Chanyeol, da-mi cerealele!

-Nu mai striga, nu ti le dau!

Erau cerealele mele preferate...

-Fetelor, eu merg sa ma culc.

-Asa repede? ma intreba Ga-In razand in bratele lui Baek.

-Da, ma plictisesc enorm.

-Venim si noi imediat, spune Hinami in timp ce il ciupea de obraji pe Kai.

-Auu micuto! il aud pe Kai in timp ce urcam sarile.

-Ga-In te rog, nu...nu ma mai gadila! spune Baek dupa el.

Se pare ca toata lumea e fericita. Wow, esti asa dramatica Hea!

Ma pun in pat si ma acopar bine cu patura. Totul era perfect numai ca, nu puteam sa dorm.

-Hm, dormi?

Ii cunosc vocea prea bine.

-Sehun? Nu, nu dorm...

-Bun.

Se pune pe pat langa mine si trage patura si pe el.

-Hm? Du-te in camera ta Sehun! ii spun eu intorcandu-ma cu spatele la el.

-Intoarcete cu fata la mine Hea! spune el cu o voce destul de blanda, dar in acelasi timp autoritara.

Imi acopar jumate din fata cu patura si ma intorc la el.

-M-am intors...

-Nu-ti vad fata!

-Ba da...imi vezi fata sau mai bine zis ochii.

-Hm...ai noroc ca ai ochi frumosi.

Ce bine ca am jumate din fata acoperita. Nu poate sa vada cat de rosie sunt.

-Ce ai vorbit cu Chan?

-Pai mi-a luat cerealele din mana si mi-a spus sa nu ma mai holbez la porumbei.

-Ha, au noroc ca sunt draguti.

-Fetele sunt fericite, asta ma bucura cel mai tare!

-Ieri seara, Kai a venit sa-si ia tricoul de la Suho din dulap, iar Baek a venit la noi in camera pentru ca Chanyeol dormea. Au stat 30 de minute ca sa ne spuna despre cat de fericiti sunt cu fetele.

-Aww, cat de dragut!

Toata conversatia este intrerupta de Kai care intra in camera si se duce catre dulapul lui Hinami.

-Intrerup ceva? intreaba Kai cotrobaind prin dulapul ei.

-Nu, nu intrerupi nimic, ii spun eu la Kai cu o voce subtire. Ce cauti?

-Niste pantaloni pentru Hinami.

-Observ asta, doar cauti in dulapul ei. De ce ii trebuie pantaloni?

-Pai, Baek si Ga-In au inceput sa se bata cu apa, asa ca noi am fost victime ale bataii lor.

Ga-In si Hinami apar si ele in camera. Ga-In radea in hohote iar Hinami radea si ea, dar parca nu era rasul ei. Baekhyun se auzea pe hol cum alerga si striga "GA-IN M-A UDAT, GA-IN M-A UDAT!"

Suho striga de jos la ei ca sa vina sa curete.

-Ati enervat-o pe eomma, spune Sehun razand.

-Aish Suho, nu mai striga! Venim imediat sa curatam! striga Kai.

-Aish, D.O lasa papucul ala, nu mai da in mine! il auzim pe Baek din hol.

-Eu tocmai am facut curat Baekhyun! striga D.O.

Baekhyun vine fugind la noi in camera si se ascunde in spatele lui Ga-In.

-Nu te-a urmarit, spune Hinami chicotind.

Dupa ce toata lumea s-a calmat, iar cei patru au sters apa de pe jos si de pe pereti, toti ne-am pus la culcare. Sehun mi-a dat un mic pupic pe frunte iar dupa a plecat in camera lui.

Dimineata m-am trezit ultima. Toata lumea era agitata si nu intelegeam de ce.

-Neata! ii spun la Hinami care tocmai iesise din baie.

-Neata Hea! spune ea si iese din camera.

Cobor din pat usor ametita si ies din camera. Sehun se plimba fara tricou prin casa.

-Neata micuto! imi spune si ma ia in brate.

-N-neata Sehun! ii spun eu balbaindu-ma.

Doamne cat de bine arata!

-Maknae, fugi si pune tricoul asta pe tine! In 15 minute plecam! spune Chen arucandu-i un tricou in fata.

-Unde pleaca? o intreb pe Ga-In care iesea cu Baek tinandu-se de mana.

-La o sedinta foto, spune Ga-In si imi zambeste.

-Sedinta foto?! Stati mie nu mi-ati spus nimic.

Toata lumea se opreste si se uita la mine. Bine, nu chiar toata lumea, Sehun lipsea.

-Trebuie sa-i spuneti! zice Xiumin dandu-i un cot lui Suho.

-Tu ii spui frate, zice Lay uitandu-se la Suho.

-Am...Hea...o sa avem o sedinta foto cu niste modele...spune Suho.

-Mda...pai asta e minunat!

-Dar nu m-ai lasat sa termin..continua Suho.

Discutia este intrerupta de o masina care claxona incontinuu.

-Haideti, masina ne asteapta! spune Chanyeol si coboara jos.






Cel de al noua-lea capitol! Sper sa va placa! :>

Pup! :*




Verisoara cu un IdolWhere stories live. Discover now