Plicul

88 13 2
                                    

Zilele au trecut foarte repede. Fratele lui Sehun trebuia sa apara. Toti erau fericiti pentru ca aveau sa-l revada pe Chul.

-Hai Sehun, totul o sa fie bine! spune Kai batandu-l pe spate.

-Nu l-am mai vazut de mult timp pe Chul, spune Sehun schitand un mic zambet.

-Eu il inteleg pe Sehun. Si eu am un frate, si poate ca as fi la fel de stresata daca m-ar anunta ca vine la mine, spune Ga-In .

Nici bine nu termina Ga-In propozitia, ca se si aud batai in usa.

-Ma duc eu! ii spun lui D.O ridicandu-ma de pe canapea.

Deschid usa incet si fac ochi mari. In fata mea era o persoana identica cu Sehun.

-Buna! Nu am gresit casa, nu? spune el zambind.

-Aish, nu ai gresit casa. Intra!

-Chul! ii aud pe baietii care sar de pe canapea.

-Aish! Usor baieti, e fratele meu, spune Sehun venind spre el.

Baietii ne iau pe mine si pe fete de pe canapea si ne prezinta lui Chul.

-Ele sunt Hea, Hinami si So Ga-In! Hea este verisoara lui Kai, spune Chanyeol zambind.

Chul ne ia in brate pe rand si ne spune ca e bucuros sa ne cunoasca.

-Si cat vei sta aici Chul? intreaba Sehun.

-Nici bine nu am venit si vrei sa scapi de mine? intreaba Chul sarcastic. Maine am sa plec Sehun.

-De ce sa pleci asa repede? intreaba Lay cu niste ochi mari.

-Munca, spune Chul un pic suparat. A frate, mama si tata mi-au spus sa-ti dau asta. Chul ii pune la Sehun in mana un plic. Il vei deschide doar cand plec eu, da?

Sehun da din cap in semn ca asa va face.

Timpul a trecut repede. Era tarziu, asa ca am decis ca mergem toti sa ne culcam. De dimineata, ne-am trezit pentru a lua masa cu Chul. Ne-am luat la revedere de la el, iar baietii i-au spus ca il mai asteapta pe la ei.

-Semeni foarte mult cu Chul, spune Hinami zambind.

-Doar sunt frati prostuto, ii spun eu ciufulindo.

-Si....nu ai de gand sa deschizi plicul de la parintii tai? intreaba Xiumin.

-Il voi deschide, dar nu voi citi de fata cu voi, spune Sehun.

-Aiii, iti e frica sa plangi de fata cu noi maknae? intreaba Chanyeol chicotind.

-Ya! Chan esti culmea! spune Sehun dandu-si ochii peste cap.

Eram curioasa sa vad ce e in plicul de la parintii lui Sehun. Bine, nu numai eu, toti eram. Sehun a urcat repede scarile. Toate privirile erau atintite spre mine.

-DU-TE! tipa toti la mine.

-A, e-eu? Ok, ok...

Fug repede in camera lui Sehun si ma opresc in tocul usii.

-Vrei sa....sa stau aici langa tine cand deschizi plicul?

-Hea...hm, daca vrei?!

Ochii lui erau mari si stralucitori. Deschide usor plicul iar in el observa o bratara cu o nota muzicala si o foaie pe care scrie:

"Draga Sehun,

Suntem foarte mandrii de tine. Te-am vazut recent la o emisiune si nu ne vine sa credem cat de mare te-ai facut. Pe zi ce trece esti esti din ce in ce mai chipes si speram ca esti fericit.

Noi te sustinem in tot ceea ce faci. Te iubim, fiule!

Sa-i saluti pe baieti din partea noastra.
Cu drag, mama si tata!

-Aww, cat de dragut din partea lor! spun eu cu o voce subtire.

Sehun lacrimeaza?

-Esti bine? intreb punandu-mi capul pe umarul lui.

-Da....mi-a intrat ceva in ochi, spune el chicotind.

-Stii...nu e o rusine sa plangi. Asta te face cu adevarat barbat. Bine, asta inseamna pentru mine un barbat.

Perspectiva Sehun

Cuvintele lui Hea ma faceau sa zambesc. Am luat-o strans in brate si i-am soptit la ureche un "multumesc" mai ragusit. Imbratisarea noastra este intrerupta de Suho care intra in camera val-vartej.

-Se-sehun, m-a sunat manager-ul, spune el gafaind.

-De ce?

-Hai jos, trebuie sa le spun si baietilor.

O iau pe Hea de mana iar ea imi zambeste.

Zambetul ei...

-Deci...manager-ul a spus ca are nevoie de noi pentru o sedinta foto, spune Suho.

-Bun, asta e bine, spune D.O zambind. Mai e ceva?

-Si acum vine partea mai grea de spus, sedinta foto este cu niste modele.

-Modele? intreaba Chen cu niste ochi mari.

-Da, modele. Si....poate ca nu trebuie sa...

-Sa nu.. Ce naiba Suho, termina propozitia! ii spun la Suho destul de stresat.

Se uita la Hea. Cred ca am inteles care e idea. Ma uit la Ga-In si ii fac un semn sa faca ceva.

Ga-In o trage usor pe Hinami de par si arata cu degetul spre mine si Hea.

-Vreti suc? intreaba Hinami zambind.

-Da, eu vreau un pahar de suc, spune Lay.

-Hea, hai sa ne ajuti, spune Hinami si apoi o trage de pe canapea.

Ga-In ne face cu ochiul in semn ca putem continua discutia.

-Sehun, trebuie sa te intalnesti pentru ceva timp cu una din fetele acelea, spune Suho lasandu-si capul in jos.

-Ce sa faca? intreaba Xiumin mirat.

-Suho, nu pot face asta.

Am incheiat discutia deoarece fetele au aparut cu paharele si sucul.

-E totul bine, Sehun? intreaba Hea punandu-se langa mine.

-Mhm, da! ii spun schitand un zambet strengar in coltul gurii.

-Bun, imi spune ea ciufulindu-ma. Nu ai de gand sa le arati baietilor bratara de la parintii tai?

-A da.

Scot bratara din buzunar si le-o arat baietilor.

-Wow, frumoasa bratara maknae, spune Baekhyun.



Si uitati capitolul! Multumesc foarte mult pentru citiri si voturi.

Btw, a aparut mv-ul de la Lotto. ^_^ <3

P.s: In poza sunt Sehun si fratele lui. Sunt atat de draguti :>

Verisoara cu un IdolWhere stories live. Discover now