Perspectivă Sehun
Ascultați melodia pentru efect :D-Trezirea maknae! îmi spune Luhan așezându-se lângă mine în pat.
-Câți bani vrei ca să mă mai lași să dorm?
-Nu accept bani, dar dacă îmi dai o cămașă de a ta, te las.
-Gata, m-am trezit!
-Mă ajuți cu bagajele? mă întreabă el zâmbind.
-Ăh..bine!
Mă ridic din pat și încep să împachetez haine cu Luhan. D.O a intrat în cameră nepăsător, îndreptându-se spre coșul cu rufe murdare. Mai face doi pași, iar după se întoarce. Părea puțin șocat, dar nu îl condamn.
-T-tu, Oh Sehun, împachetezi haine? întreabă el zâmbind cu gura până la urechi. Suntem în luna noiembrie, mai e ceva timp până la Crăciun deci nu e o minune.
-Aish Kyungsoo, spui asta de parcă niciodată nu am mai făcut curățenie.
Perspectivă Hea
Kai ne-a dat trezirea destul de devreme astăzi. Afară picură. E o vreme numai bună de făcut nimic.
-Ya, So Ga-In! Ce naiba cauți în patul meu?
-Mi-a căzut pătura din pat și îmi era prea lene s-o ridic, așa că am venit lângă tine.
-Hinami e deja jos?
-S-a trezit cu o foame de lup, auuu!
Am început să râdem amândouă în hohote. Într-un final, ne-am gândit că ar fi cazul să coborâm. Am fost destul de surprinsă să-l văd pe Xiumin, Kris și Tao gătind. D.O stătea pe lângă ei să vadă ce fac.
-Voi nu puteti să va treziți așa repede ca și Hinami? ne întreabă Kai.
-Mie încă îmi e somn, spune Ga-In, Baekhyun nu s-a trezit?
-E în cameră la mine, spune Suho luându-și ochii pentru câteva secunde de la telefon.
O văd pe Ga-In fugind de lângă mine. Mă pun lângă Hinami care era pe canapea și se uita la desene.
Când se uită la desene sunt sigură că nu mai e pe Pământ.
-Îți este foame? mă întreabă Kris zâmbind.
-Păi...cam da, îi spun eu.
-Sper că nu o sa fii dezamăgită având în vedere că am gătit eu, Tao şi Umin. Bine, Umin le mai are cu gătitul.
-Sunt sigură că o să aibe un gust genial.
Acesta mă ia în brațe şi îmi ciufuleşte uşor părul.-O Doamne cât de bine miroase! spune Sehun coborând scările cu o valiză.
-Chiar miroase bine, spune Kai zâmbind.Sehun pune valiza lângă uşă, iar după mă împinge să-şi dacă loc.
-Te-ai trezit hărnicuț?
-Luhan m-a trezit ca să-l ajut cu împachetatul hainelor.
-Awww!
-Să nu mai spui nimănui, e secretul nostru. Bine, al nostru şi al lui Kyungsoo.
Încep să râd, iar Sehun îmi pune mâna la gură ca să nu mai râd. Nu a mai rezistat şi a început şi el să râdă.
Hinami îmi pune perina pe față.
-Shhh amândoi acolo! spune ea încă fiind atentă la televizor.
Sehun încerca să nu râdă, dar se uita la mine şi nu se putea abține. Într-un final ne potolim amândoi.
-Mâine trebuie să vii cu mine undeva. Trebuie să iau o persoană importantă aici la noi.
-Hm..o persoană importantă? îl întreb eu încruntată.
-Da.
Xiumin ne chemă pe toți la masă. Ne aşezăm toți pe unde putem şi începem să mâncăm toți în linişte.
-Cine a spus că mâncarea o să fie rea la gust, nu a avut dreptate. Spune Lay cu gura plină.
-Băieții mei se pricep la făcut mâncare, spune Suho mândru.
-Eu am făcut doar salata şi recunoaşteți că e bună, spune Tao luând o gură din ea.
-Mmm, chiar e bună! spune Kai.
-Frate, glumeşti?! Zici că e iarbă cu pământ şi sare! Adaugă Tao imediat luând un şervețel să scuipe în el.
-O Doamne mă simt atât de liber că ai spus-o tu înaintea mea, spune Baekhyun strâmbând din nas.
Începem toți să râdem.-Nu vreau să vă stric masa, dar cred că mai avem 2 ore şi avionul pleacă, spune Luhan.
-În o oră suntem îmbrăcați, acum ia un loc şi mănâncă pământ cu sare, spune Kris zâmbind.
-Haideți să nu ne mai luăm de Tao, chiar a încercat, spune Chen bătându-l uşor pe spate pe acesta.
-Îl susțin pe Chen, spune Chanyeol, adică salata nu are un gust atât de rău, spune el şi ia o gură mare. Vedeți, spune el strâmbându-se şi încercând să şi zâmbească.
-Nu poți să o ții mai mult decât mine, spune Hinami luând şi ea o gură mare.
Ga-In oftează, şi îşi pune capul pe masă. Kai a fugit repede în sufragerie după telefonul lui pentru a vedea cât rezistă fiecare. Toți eram absorbiți de jocul ăsta al lor.
-Opriți jocul, am nevoie la baie si nu vreau sa pierd nimic, le spun eu gesticulând.
-Ăh..nu mai pot, spune Chanyeol scuipând salata.
Hinami îi urmează exemplul, iar după Kai o sărută.
-Dacă Chanyeol nu scuipa salata, Kai îl săruta? întreabă Ga-In gesticulând.
Sehun scuipă apa din pahar, iar Baekhyun începe să râdă foarte tare.
Ceilalți au început şi ei să râdă.***
În câteva minute Luhan, Kris şi Tao, aveau să plece. Băieților deja începuseră să le curgă lacrimile. Ga-In încerca să-l facă pe Baek să zâmbească cu câteva sărutări.
Sehun a urcat repede în cameră şi bineînteles că l-am urmat şi eu. A scos dintr-un sertar o pungă cu două brățări.
-Ai de gând să i-o dai lui Luhan? Îl întreb eu intrând repede în cameră.
-Aveam de gând să nu i-o dau. Luhan nu prea poartă brățări.
-Eu zic că pe asta o s-o poarte.
Am coborât şi am început să ne luăm rămas unul de la altul. Luhan m-a luat un pic mai departe de ceilalți.
-Voiam să-ți spun să...să ai grijă de maknae al meu. E-el e foarte sensibil, spune Luhan oftând. Nu doar de el, de toți, dar în special de Sehun. Sper că nu te rog prea mult, adaugă acesta ştergându-şi lacrimile.
-Î-îți promit! îi spun eu începând să plâng mai tare decât o făceam.
Îi îmbrățișez pe Tao şi pe Kris pentru a mia oară.
-WE ARE ONE, WE ARE EXO! spun băieții împreunându-şi mâinile.Eyoo!
După o sută de ani a venit şi capitolul.Capitolul ăsta i-am spus unei tipe că o să îl dedic. ♡
Kisses 🌸😘
Ow şi, s-ar putea să am nişre greşeli, dar sunt foarte obosită. SORRY GURLS
YOU ARE READING
Verisoara cu un Idol
FanfictionHea Kim, verisoara idolului Kim Jongin, pleaca in vacanta impreuna cu prietenele ei fiind invitate de verisorul sau. Ce se va intampla cand va ajunge acolo si ce relatii vor avea fetele cu baietii?