-Jung-Su...
Ok, l-am văzut pe tipul ăsta doar de vreo 2 ori. Ce mai vrea? Să spună mersi că m-a văzut si de atâtea ori.
-"Mă bucur să-ți aud vocea! Cred că ești puțin șocată că te-am sunat..."
-Ai putea spune și așa...
-"Ce faci?"
-Sunt bine Jung-Su, tu?
-"Sunt bucuros că mi-am făcut curaj să te sun."
Ceee? Tipul ăsta cred că se dă la mine! Încearcă să scapi de el, Hea!
-Ă...mai vrei să-mi spui ceva? Am puțină treabă.
-"Aș vrea să ne mai întâlnim odată... bineînțeles, dacă vrei și tu."
Ok...spune-i cât mai frumos că nu vrei.
-Îmi pare rău , Jung-Su! Nu cred că aș vrea să ne vedem!
-"Te rog! Peste o săptămână voi pleca în Japonia și vreau să te văd pentru că îmi ești o persoană dragă!"
Ceeee? *o persoană dragă*? Tipul realizează că m-a văzut doar de două ori, nu?
-Bine!
Închid telefonul și mă întorc în magazin unde, baieții râdeau de Suho.
-Adidașii ăia ar trebuii să îi iei ca să ne faci să râdem! spune Xiumin râzând.
Sehun își îndreaptă privirea către mine, oprindu-se din râs. Se apropie și se uită în ochii mei.
-Unde ai fost? mă întreabă el pe un ton destul de rece.
-A-am vorbit cu mama...
-Stai lângă mine, prostuțo! Nu vreau să te pierd! îmi spune el zâmbind.
Awww, stau lângă tine! Stai, de ce l-am mințit? Puteam să îi spun că m-a sunat un fraier care *nu mai poate de dorul meu*!
Plecăm din magazin și ne întâlnim cu ceilalți la o cafenea din apropierea mall-ului. Hinami se așează lângă mine și îmi dă un cot în burtă.
-Pentru ce naiba a mai fost și asta? o întreb eu încruntată.
-Nu știam cum să-ți atrag atenția. Ascultă, trebuie să vii cu mine pentru o urgență!
-O doamne! Ești în acea perioadă a lunii? o întreb luând o gură din suc.
-Cee? Nuuu! îmi spune dându-mi iar cu cotul în burtă, vorbește și tu mai încet despre acea perioadă.
-Fato, încearcă să nu mă mai lovești dacă vrei să nu vomit pe tine! îi spun gesticulând.
-Hea aka Periculoasa, spune ea chicotind. Am rămas făra sutiene.
-Șiii?
-Tu și Ga-In veniți cu mine să îmi iau.
-Și e o așa "mare urgență"?
-Da! Hai odată!
-Nu mă lași să-mi termin sucul?
-Ga-In fato, hai să-ți spun ceva! spune ea făcandu-i semn. Nu, nu te las! Băieți, eu și fetele ne mai plimbăm puțin.
-Să țineți telefoanele lângă voi! spune Kai făcându-ne cu mâna. Băieții ne fac și ei cu mâna și ne zâmbesc.
-Unde mergem? întreabă Ga-In.
-Să-și cumpere domnișoara sutien.
-Aha. Putem să luăm și niște jeleuri? Adică de ce vă mai întreb, normal că pot și că voi vreți.
YOU ARE READING
Verisoara cu un Idol
FanfictionHea Kim, verisoara idolului Kim Jongin, pleaca in vacanta impreuna cu prietenele ei fiind invitate de verisorul sau. Ce se va intampla cand va ajunge acolo si ce relatii vor avea fetele cu baietii?