-Hea minunato, hai trezirea! îmi spune Hinami in șoapta.
-Da scumpa noastră Hea, hai trezirea! spune Ga-In lipindu-și nasul de obrazul meu.
-Ce nai...
-Sa nu vorbești urât! îmi spune Hinami punându-mi mâna la gură.
-In primul rând, ce cautați în patul meu? le întreb eu ridicandu-mă în fund.
-Am vrut să îti spunem o *buna dimineața* mai specială! spune Ga-In zâmbind. O văd pe Hinami că zâmbeste si ea iar dupa îmi dă un picior peste spate. Ma uit la ea urât dându-mi cateva șuvite rebele de pe fața.
-Stiu ca m-ați trezit doar ca să vă povestesc ce am făcut ieri. Nu puteați aștepta pâna mă trezesc? Imi dau ochii peste cap iar după încep să le povestesc. Fetele mă priveau cu un zâmbet larg pe chip.
-Ne bucurăm pentru tine, Hea! spun fetele luându-mă în brate.
-Bună dimineața fetelor! spune Suho intrând în cameră.
-Neața, Suho! spunem toate în cor.
-D.O a făcut o omleta super, deci veniți repede să mancați până nu o mănancă băietii pe toată!
Ne ridicam din pat si ne ducem în bucătarie unde toți mâncau.
-Neața! spun băieții zâmbindu-ne.
Ga-In s-a așezat pe genunchiul lui Baek si l-a sărutat pe frunte, iar Hinami s-a dus lânga Kai si i-a dat un pupic pe obraz. M-am pus langă Sehun încercand din tot sufletul să nu fac contact vizual cu el.
Alooo, ai înebunit? Cum să nu faci contact vizual cu el? Hea, ai ieșit cu el in oraș, i-ai spus lucruri pe care doar cele mai bune prietene ale tale le știu.
-La ce te gândești?
Hahaha, ți-a luat-o înainte! Nici măcar nu m-ai salutat cum trebuie! imi spune Sehun trăgându-mă de mâna.
-Ți-am spus bună dimineața! îi spun eu schițând un mic zâmbet.
-Nu asta!
Se apropie de mine si imi săruta ușor obrazul. Simțeam cum inima îmi bate foarte tare și nu mă mai puteam opri din zâmbit.
Te-a omorât...
-Bun baieți, știu că normal noi trebuia să plecăm mâine, dar înca doua zile nu cred ca ne strică, spune Tao zâmbind.
-Nu avem prea multă mâncare, deci zic să plecați! spune Baek luând o gură din cană cu lapte.
-Dacă ne lași să mai stăm, iți iau câta mancare vrei tu! spune Luhan.
-Ne bucurăm ca mai stați baieți! spune Kai zâmbind.
-Ce ziceți dacă azi ieșim toți la cumpăraturi? întreaba Chanyeol.
-Si în parcul de distracții? întreaba Sehun.
-Eu si Kai oricum trebuie să mergem la cumpărături, peste 8 zile plecăm la mare, spune Hinami ciufulindu-l pe Kai.
-Daca stau să ma gândesc, si eu vreau in parcul de distracții! spune Chen zâmbind.
-Cred că avem ce face astăzi! Duceți-vă si îmbrăcați-va cât mai lejer! spune D.O gesticulând.
-Si cu vasele ce facem? întreaba Kris.
-Te oferi să le speli? întreaba Lay chicotind.
-Stiți, mie imi ia mult să ma îmbrac! spune Kris ridicându-se de pe scaun.
Eu si fetele am stat aproximativ o jumătate de ora în fața dulapului.
-Deci, eu îmi iau pe mine un tricou de culoare albă, camașa neagră si pantalonii albi, voi? ne întreabă Hinami cu niște ochișori mari.
-Bluza roz pastel cu ursuleți și blugii negri, spune Ga-In uitându-se la mine.
-Paiiiii, blugii și camasa vișinie! le spun eu aruncându-mi încă odată ochii prin dulap.
Ne îmbracam cât de repede putem, iar după ne înghesuim în fața oglinzii pentru a ne machia. Hinami încerca să se dea cu eyeliner-ul, dar tot ce făcea era să-l consume.
-Gata, pâna aici! Eyeliner-ul ăsta e groaznic! spune ea aruncându-l pe jos.
-Stai pe pat, te ajut eu! spune Ga-In luând eyeliner-ul de pe jos.
Imediat după ce am terminat am coborât jos, iar surprinzător, noi trei ne-am îmbracat primele. Imediat după noi au coborat Xiumin, Chen, Lay, Luhan și Kai.
-Trebuie să primiți un premiu! spune Luhan zâmbind.
-Eu vreau doar ggul-ddok (prajitura din orez cu miere) ! spune Ga-In aruncându-se pe canapea.
-Shh! Mulțumesc Ga-In, acum și eu vreau! spune Chen punându-și mâna pe burtă!
După cateva minute, au coborât si restul băieților.
-Ya! Chanyeol, dă-te puțin mai încolo! spune Tao cu o voce subțire.
-Dacă ușa asta ar fi fost deschisă, aș fi picat din mașina! spune Chanyeol încruntat.
-Amintiți-mi vă rog de ce nu ne-am dus 5 dintre noi cu o altă mașină?! intreabă Sehun.
-Ca să întrebi tu, maknae! ii răspunde Lay.
Sehun îl imita pe Lay, iar toata lumea incepe să râdă.
Ajungem la mall și ne împărțim în grupe. Kris, Chen, D.O, Kai si Hinami voiau sa mearga in niște magazine unde se aflau acesorii, Ga-In, Baek, Chanyeol, Tao si Luhan voiau să mearga prin niște magazine de haine, iar eu, Sehun, Suho, Lay si Xiumin voiam să mergem prin niște magazine de incălțăminte.
-A, încearcă-i pe aștia Sehun! spune Lay dându-i o pereche de adidași in mâna.
-Dă-mi un număr mai mare! spune Sehun uitându-se la adidași.
Îmi aud telefonul sunând și mă îndepărtez pentru a vorbi.
Ok, nu cunosc numărul...
-Da?
-"Aish! Hea, sunt eu Jung-Su! Nu mă întreba de unde am numărul tău pentru că e o poveste lungă!"
-Jung-Su...
Hehe, CAPITOLUL 20! Vă mulțumesc pentru tot si sper că o să vă placă!
Ly! ❤
YOU ARE READING
Verisoara cu un Idol
FanfictionHea Kim, verisoara idolului Kim Jongin, pleaca in vacanta impreuna cu prietenele ei fiind invitate de verisorul sau. Ce se va intampla cand va ajunge acolo si ce relatii vor avea fetele cu baietii?