Part 3~~~

223 16 3
                                    

(Kat atas contoh eun woo senyum terlebih gula...hahah comel kan??😅😅hehhe#tapi tu pendapat saya...kalau korang rasa macam tu jugak kita geng😆)

Kang Soeun POV
Sakit betul la otak aku fikirkan pasal hubungan aku dengan changmin ni...patut ke aku tanya je kat dia kalau dia dah ada perempuan lain??tapi kalau betul la semua tu...boleh ke aku terima semua tu...dan kalau dia kata ye maknanya betul la semua khabar angin yang kawan2 aku bagi tahu selama ni...apa aku nak buat ni...aku berjalan kaki ke sekolah sambil menyepak batu2 kecil yang ada di laluan pejalan kaki...suasana yang sunyi dan nyaman sedikit sebanyak menenangkan fikiran aku yang bercelaru...tapi semua tu hanya sementara...dan aku dapat rasakan yang inilah yang dinamakan penipuan..."chang...chang...changmin... apa yang awak buat ni??siapa perempuan ni??kenapa awak kat sini??macam mana awak boleh ada dekat sini??ini ke hal yang awak kata kena settlekan tu??ini??"aku nampak changmin berpelukan mesra dengan perempuan tu...waktu itu impuls saraf dekat otak aku bertindak dengan cepat dan...panggg!!aku tampar dia...yess..aku tampar dia...tangan aku menggeletar...baru aku perasan..selama ni aku tak pernah berkasar dengan dia dan hari ni...dia buat aku rasa kecewa sangat2....yang paling penting sekali...dia buat aku berubah 360°...bermula dari detik itu... saat itu...dan waktu itu...kang soeun yang selama ni lemah lembut...percayakan kan 100% dekat orang yang dia cinta...memberikan segala galanya untuk orang yang dia sayang...telah berakhir...semua sifat2 tu dah tak ada lagi dalam diri dia...kerana...ia hanyalah suatu perkara yang sia2...aku benci cinta...aku tak kan percaya lagi dengan cinta...😢😢aku terus pergi membawa diri mencari ketenangan....

Cha Eun Woo POV
Alamak...haus la pulak..ada banyak masa lagi ni kalau nak singgah mana2...baik aku pergi 7eleven dulu...kereta aku letakkan kat bahu jalan...tiba-tiba!!muncul seorang perempuan yang...cantik...yang peliknya kenapa dia masuk kereta aku!"oohh mak kau...eehh3×...cik salah kereta ni...saya bukan nak ambik penumpang...kereta saya ni bukan teksi...sorry ye cik...sila turun..saya nak kene pergi sekolah ni..."aduhhh..siapa pulak minah ni...aku dah lambat dah ni...dia jawap dengan selambanya"jalan...bawak aku pergi dari tempat ni..cepat!"jangan la buat masalah pulak...nampak sangat ke kereta aku macam teksi...tapi aku rasa tak ada la nampak macam teksi sangat....eehhh...siapa perempuan ni!!!aku nak pergi sekolah la!!

siapa perempuan ni!!!aku nak pergi sekolah la!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Gambaran kereta yang eun woo bawak)😄😄

Kang Soeun POV
Dan pada hari tu...aku tak tahu apa yang dah jadi dengan diri aku...dengan selamba badaknya aku pergi masuk kereta entah sapa2 ...aku tak kira janji aku boleh pergi dari tempat tu....😢😢Eehhh...yang dia tak nak jalan ni dah kenapa...tak kan tak tau bawak pulak...cari pasal la mamat ni...aku tengah tak ada mood ni...boleh pulak dia nak membebel kat aku.."aku kata jalan tu jalan la!!!"

Cha Eun Woo POV
Mak aii....garang gila perempuan ni...dah la main masuk je kereta aku...boleh pulak nak mara2...kalau nak mintak tolong tu...cakap la elok2...eee..."yela...nak jalan la ni..saba la dulu"nasib baik aku ni orang yang baik tau...kalau tak...dah lama aku campak dia keluar...suka2 je nak menyuruh orang...tapi kan...berani ke aku nak campak dia...kang tak pasal2 aku pulak yang kene sepak terajang dengan muka ketat dia tu...eeehhh...serammm...hahaha

Kang Soeun POV
Tau pulak takut mamat ni...lain kali jangan carik pasal dengan aku...mamat tu pun bawak la kereta dia entah ke mana dia nak bawak pun aku tak tahu....aku pandang keluar tingkap memikirkan nasib aku...dipermainkan dengan lelaki tak guna tu membuatkan hati aku sakit dan perlahan-lahan air mata aku jatuh...hati aku sakit sangat2...aku tak tau nak mengadu kat sapa...

Cha Eun Woo POV
La...dah kenapa pulak minah ni nak menangis....nak kata aku marah dia...nak balas apa yang dia cakap pun aku takut...makin laju pulak tu air mata dia jatuh...aku nak buat apa ni...aku mana pandai pujuk perempuan nangis..kalau mama yang merajuk pandai la jugak aku nak pujuk..bagi je senyuman paling manis...hilang la merajuknya nanti...kalau aku bagi senyuman aku kat minah ni...mau kene lempang...hahah...aku berhentikan kereta kat tepi jalan sekejap...and cuba pujuk dia..."awak...awak okay ke??"dia tak jawap......tak pe...aku cuba lagi.."awak ada masalah ke??"ke nak saya belikan apa2??..."dengan tangisan yang masih bersisa lagi dia memeluk aku...dan.....kenapa dengan jantung aku ni??tiba2 pulak nak lajukan degupan..aduhhh..kenapa dengan aku ni??

Kang Soeun POV
Aku perlukan seseorang...😢😢😢aku perlukan seseorang sekarang...otak aku membuat tindak balas dan aku....peluk dia..aku menangis dalam pelukan dia...dia tak kenal aku tapi dia peluk aku...aku tak tau kenapa tapi aku rasa lega and selamat dalam pelukan dia...

Cha Eun Woo
Aku tak kenal perempuan ni...tapi aku balas pelukan dia...kenapa dengan aku??aku dah jatuh cinta dengan dia...atau...aku cuma kesian kat dia...tak2...aku cuma kesian je kat dia..yes...kesian..itu yang sebenar-benarnya...sebelum ni...tak pernah ada seorang perempuan pun yang aku peluk...tapi sekarang??dengan suka relanya aku balas pelukkan dia...aku boleh kan kalau nak tolak...tapi aku tak boleh...sebab??aku sendiri tak tau....huhu...kenapa dengan aku ni...😭😭😭

((Tu je untuk part kali ni...sorry erkk kalau tak best...idea tak ada sangat la...hehehe...apa2 pun terima kasih sudi baca cerita yang entah apa2 ni...support me okay...alang2 follow and vote sekali tau...😄😄))

Tell Me That You Love MeWhere stories live. Discover now