Part 8~~~

175 14 0
                                    

Kang Soeun POV
Di sekolah~
Mana jia...aku dah penat tunggu ni..aduhh..panas~~ nak dekat 20 minit aku tunggu tapi batang hidung pun tak nampak..dia ni beli makanan ke tolong mak cik kantin tu buat makanan...

Aku mengipas-ngipas diri sendiri disebabkan bahang cuaca yang terlalu panas..dan tiba-tiba ada orang hulurkan kipas..ehhh3 macam tau2 je aku tengah perlukan benda ni...hehehe apa lagi aku sambut je la huluran tu...

"Hahh...terima ka...."gulppp..alamak!

"Hai awak!panas kan hari ni...saya dah tau dah..mesti awak perlu kan benda ni kan...so saya dah sediakan awal2 lagi..hehehe..hebat tak saya??"dia boleh senyum macam tu je..siap main2 kening pulak tu dekat aku...dia ni tak tau malu ke apa...

"Hebat jadahnya..kalau ko tengok berita..memang sah2 la ko tau cuaca hari ni..ko ni nak apa sebenarnya??kalau aku pergi mana2 je mesti ko ada..kat badan ko ni ada wifi ke apa??" Aku jarakkan diri sikit daripada mamat tu...

Jari aku tudingkan kat badan dia cari kot2 ada wifi...mana la tau kan..tapi!dah kenapa tiba2 dia nak tarik jari aku!!!

Cha Eun Woo POV
Aku terus tarik jari dia..."eee..jangan nak tuding2 macam tu boleh tak...saya gigit baru tau.."lepas cakap aku terus pegang tangan dia...

"Lepas la!! suka mak bapak ko je kan nak pegang tangan aku...eee...!!"dia terus rentap dan lap tangan dia dekat sapu tangan yang dia bawa...marah sangat agaknya sampai nak di lap...tapi kipas aku dia tak pulangkan..hahah

"Hehehe...ala...sorry la..saya tak boleh tahan la..tangan awak tu comel sangat..macam nak pegang je 24 jam.."aku perhatikan raut wajah dia yang merah sebab marah...comel sangat!!

"Heiii kecik besar kecik besar je aku tengok ko ni!!"dia balas dengan suara yang perlahan gaya orang berbisik..

"Apa awak??hensem comel hensem comel awak kata??hahaha...well..saya memang hensem and comel pun...apa2 pun terima kasih..."aku menyakat... dan tunduk 90 darjah tanda terima kasih sebab puji aku..😂😂😂

"Aaaiiii!!!"dia geram sangat sampai dah naik tangan and kaki nak belasah aku...aku apa lagi...terduduk terus...maklumlah...tak belajar cara2 pertahanan diri...hehhe..takut kau...

Dan time tu jugak kawan dia sampai~
Terus dia tenangkan soeun..

"Wooo...woo..relax soeun..kita kat sekolah ni..bahaya~tak pasal2 ko kena buang sekolah...naya je nanti nak kena cari sekolah baru.."

Hahaha...aku perhatikan je soeun dengan kawan dia...

"Apa pandang2 aku jolok mata ko baru tau.."

"Mana ada saya pandang awak...eee..perasan"dalam hati~memang aku pandang ko pun cik adik oii...tajam betul jelingan mata dia...

"Dah la jia jom kita masuk kelas...rimas la aku dekat sini..banyak sangat miang buluh..abis gatal satu badan aku.."dia berlalu pergi sambil tarik tangan kawan dia..nama dia aku tak tau..hahaha..nanti aku cari

"Nak saya garu kan tak!!"aku jerit dekat dia..saja nak mengusik..

Dia berhenti..sambil tunjukkan penumbuk dia yang kecik tu..

Hahaha...comelNya!!aduhhh parah ni now i'm fall in love!!!!!!!!

Beberapa hari pun berlalu~
seperti biasa aku akan mengusik dia~~

Sampailah suatu hari tu..
"Awak...jom balik sama2...saya hantar awak naik kereta..."

"Tak nak!"dia balas dengan nada dingin macam selalu..

"Temankan la saya..jia kan tak dapat balik dengan awak hari ni..apa salahnya kalau sekali sekala temankan saya pulak..."aku merayu..(jangan terkejut aku dah tau dah nama jia..kiteorang pun dah rapat😁)

Tell Me That You Love MeWhere stories live. Discover now