Kang Soeun POV
Dah kenapa dengan mamat ni..tiba2 nak moody...tadi bukan main nak pegang tangan aku...sekarang???dia tinggal je aku sorang2 macam ni...kurang asam betul la mamat ni...cakap tak serupa bikin betul...Eesshhh....rimasnya dengan lautan manusia ni...orang yg kat mall ni tak reti nak balik erkk...apa yg best sangat kat tempat ni pun aku tak tau la...manusia2...tak reti nak balikk...heh..
Cha Eun Woo POV
Aku sandarkan badan ke belakang...melepaskan keluhan berat..."iiisshh..serabut la.."aku lemas dengan perasan cemburu yang hadir dalam diri aku... saat dan detik ni...aku benci...
Kang Soeun POv
"Eun woo mana..."aku merintih...mencari kelibat eun woo di sekeliling...malangnya tidak kelihatan...
"Huhuhu...aku tak ingat jalan balik...macam mana ni..."aku mula gelabah dan risau...
"kejap...soeun...cer relax...brtenang...ingat balik kereta dia kat tingkat berapa...Ok..mula2 aku sampai..lepastu aku masuk lepas tu ikut dia jumpa member2 dia...lepastu??lepastu....asal aku tak trfikir nak tengok no.parking....eee...bengap la ko ni..."
"Macam mana nak balik ni...aku bukan reti sangat tempat2 kat sini...huhuhu...nak balik.."rasa nak nangis pun ada masa tu...aku pusing2 dekat tempat yg sama kot2 ingat dekat pintu mana aku masuk...tapi masalah sekarang ni...aku tak ingat langsung....yg orang lalu lalang ni pun satu...dok tengok2 kalau nak tolong tak pe la jugak ni tidak...harammm...tengok je lebih...tau la aku cantikk...hahha...melawak di situ...
Tiba2 ada tangan yg menyambar tangan aku...makkk!!
"Terpusing2...awak ingat ni apa??tempat mainan??sini ikut saya..."
Dia terus masukkan tangan aku dalam poket dia...ok...terharu di situ...dia datang carik aku la...hehee....ingatkn dah lupa...
Ehemmm...jangan nak over sangat erkk soeun...cover sikit..dia baru buat macam tu dah nak cair...tak gentel langsung...eehh2??
Flashback~~
Cha Eun Woo POV
Aku melangkah masuk semula dalam mall...tibanya di tingkat 2 aku nampak soeun dan terus perhatikan dia dari tingkat atas."Dia ni kan...terpusing2 kat situ...ni mesti kes tak ingat pintu keluar yg mana satu...hehehe...haishhh...aku pantang betul bila tengok lelaki entah sapa2 pandang dia...pantang2.....tak boleh jadi ni...dia tu aku punya...sebok je..."aku terus turun ke tingkat bawah dan terus tarik tangan dia masukkn dalam poket seluar aku..."Lepas la...aku rimas la..."dia meronta2..
"Heepp!duduk diam2...saya tak kn lepaskn tangan awak sampai kita masuk dalam kereta...sapa suro buat saya jeles...so..ni hukum untk awak sebab berani buat saya macam tu.."aku memberi arahan dekat dia
"Eeee...aku kata aku tak suka tak suka la!!baik ko lepas..sekarang jugak!!"soeun mara dengan arahan aku...
Aku berhentikan langkah...pandang tepat dekat mata dia.."sekali lagi awak meronta...saya cium awak dekat sini jugak.."aku memberi ugutan maut
Kang Soeun POV
Masa seperti brhenti seketika...
Glupp...aku trkejut dan trkesima dengan ugutan dia...tak sangka dia seberani ni...
Dengan magisnya...aku ikut je arahan dia...Sampainya di kereta aku terus masuk dan bagi jelingan maut dekat die...
Dalam hati..huhhhh...berani ko bagi arahan kat aku...tak pe...lepas ni..jangan harap la aku nak temankn ko lagi...menyesal aku ikut ko pergi tempat macam ni...menyesal!!Aku memalingkan muka menghadap tingkap dengan hati yg membara...menyilangkan tangan tanda protes dengan apa yg dia dh buat kat aku tadi
Cha Eun Woo POV
Dia marah ke kat aku??ala...jangan la marah..aku baru je nak pikat hati dia...ala...yg tadi tu aku bukan sengaja nak bagi ugutan sampai macam tu sekali...aku cuma tak suka je bila lelaki lain pandang dia dengan pandangan macam tu...aku tau pandangan tu maknanya apa sebab aku pun lelaki...so...aku tak kn sekali2 benarkan orang lain pandang macam tu selain aku..."Awak...awak marah ke kat saya??"aku tanya dengan nada yg selembut2 yg boleh...dan semanis2 yg boleh...
Dia buat tak endah dengan soalan aku..
"Awakk...pandang la saya..."dia masih dengan reaksi yg sama
"Awak...saya mintak maaf sangat2..saya tak ada niat pun nak buat awak macam tu...sorry erkk...erkkk??jangan la marah kat saya..pleasa...please..."aku merayu
"Ishhh...cepat la jalan aku nak balik...penat!"
"Awak maafkn saya tau..."
"Ye2...aku maafkn...tapi sekali lagi ko buat macam tu...lebam sebelah mata ko aku buat..."dia membalas
"Hehee...ok..tq...saya janji tak buat lagi..."aku tunjukkn jari kelinking macam gaya orang berjanji...senyuman semanis madu hadiahkn kat dia sebab maafkn aku..
"Dah la jalan!nak tunggu apa lagi!"dia naik angin bila kereta yg aku bawak tak gerak2 lagi
"Baik bos!!saya jalan sekarang!!"aku tukarkan gear P kepada D4 dan perlahan2 kereta yg aku pandu meluncur laju di atas jalan raya..
Moonbin POV
Lepas je beberapa jam pulang daripada perjumpaan dengan member astro di mall aku terus menelefon soeunTutt...tutt...tutt...tutt..
"Cepat la angkat soeun...."aku mencuba dail sekali lagi
Tutt...tutt...tutt...tutt
"Hahh...hello soeun...lambat betul nak angkat panggilan oppa...kalau eun woo hyung yg call...mesti cepat je nak angkat kan..."aku menyakat
"Eee...apa oppa ni...no. dia pun soeun tak de nak jawap call bendanya...memang tak la.."
"Kalau macam tu nak oppa bagi ke??oppa boleh je nak bagi no.dia kalau soeun nak...hahh...salin apa yg oppa cakap ni 018 bla bla bla.."
"Apa oppa ni!soeun tak nak la!lagi satu...soeun dengan dia tak ada apa2 ok...!"
"Hahaha...oppa main2 je la...lagi pun oppa tau soeun sayangkn oppa sorng je kn..."aku saja menguji soeun
"Of course i love you so much...oppa pun tau kn soeun ada oppa sorng je kat sini...papa n mama bukan nak call soeun..busy sngt dengan keje dieorang tu..sampai tak de masa nak call soeun.."nada soeun brtukar sedih..
"Sayang...dengar sini...mama dengan papa soeun kerja pun untk cari kesengan untk soeun jugak...jangan la merungut macam tu...tak baik la...oppa tau...dieorang pun mesti rindu sangat2 kat soeun...nanti kalau ada masa lapang mesti dieorang akan lawat soeun...jangan sedih2 ok..."aku cuba memujuk hati soeun...hati aku pun turut sakit bila dengar soeun nangis...
"Ermmm...ok...thanks oppa sebab selalu ada bila soeun susah..."soeun bercakap dengan suaranya yg trsekat2 mungkin dia menangis kat sana...aku faham dengan apa yg dia rasa...
"Dah la...soeun pergi tidur...esok sekolah kn...jumpa esok kat sekolah...bye"aku mengakhiri perbualan kami tapi sebelum tu sempat lagi soeun pesan untuk merahsiakn hubungan antara aku dengan dia daripada di hidu oleh member aku terutama eun woo...apa yg di risaukn pun aku tak tau...
Apa2 je la soeun ooii...nasib la oppa sayang soeun...kalau tak...lama dah oppa hebahkn...hehhe..ceh3...macam rahsia penting je sampai nak hebahkn bagai...
Aku tersenyum sendiri bila teringatkn kenangan aku dengan soeun...
"kang soeun2..sayang jugak kat oppa ye.."aku terus dbuai dengan kenangan yg indah....hai guys...sihat??hehehe...sorry author lama tak update...maklumlah..pelajar sekolah...so kena la brdepan dgn periksa besar kn...hehee...but it's over...doakn author dpt kptusan yg gempak2 tau...
Thanks sebab masih sudi tunggu n baca cerita ni...author hargai sangat2😭😭jangan pernah bosan untuk baca cerita ni ye...syg korng...♡♡♡♡
YOU ARE READING
Tell Me That You Love Me
FanfictionKang Soeun - seorang gadis 17 tahun yang trauma dengan kisah percintaan bersama bekas teman lelakinya changmin...Menjadikannya seorang yang tegas dan ganas disebabkan cinta yang penuh dengan dusta...Bertemu pula dengan jejaka yang perfect Cha Eun Wo...