Part 7~~~

167 15 2
                                    

Kang Soeun POV
"Aduhh..panasnya hari ni...dah la tertinggal bas...kena jalan kaki..ni semua mamat tu punya pasal la...tak de kerja nak tunggu2 orang kat depan pagar...dia ingat aku ni apa???anak menteri?? gedikk!!!!ishhhh...bila nak sampai rumah ni..."

aku merungut tak habis2 gara2 mamat tu...dia lah punca segala-galanya sampai aku tertinggal bas...aku menghentak-hentakkan kaki atas jalan sebab terlalu geram dengan mamat tu...lantak la kalau orang nak cakap aku gila ke apa...tapi kot ye pun nak kata aku gila perlahan-lahan la kak oii...nanti aku jadi gila betul lepas tu gigit kau baru tau..tapi kesah apa aku...huhh..yang penting aku nak balikkk!!!

Ponn!!ponnn!!ponn!!
Sapa pulak nak hon2 kereta ni...aku rasa aku dah jalan cukup tepi dah...haisshhh...aku dah la penat nak jalan..panas pulak tu...boleh pulak ko nak hon2...memang carik pasal betul la..ko tunggu2...

"Woii!!!ko tak reti senyap ke apa...nak hon2...ko ingat ni zoo...nak hon kat rumah la weiii!!"ambik kau...abis keluar anak harimau dalam badan aku...huhh...menguji kesabaran betul...

Tau pulak terkejut tengok aku mengamuk..ni baru aku sergah sikit tau...kalau dah bapak harimau keluar dari badan aku mati sia2 je ko nanti..

Tak faham betul la aku dengan budak2 zaman sekarang ni...muka tu dah la bawah umur...tapi gatalnya tahap langit kelapan..kejap..ada ke langit ke lapan??hahaha..just kidding..kita berbalik pada tajuk asal..
kalau nak ngorat aku pun pada2 la..setakat guna kereta cabuk muka macam tenuk ada hati nak pikat aku..memang salah orang la wei...ko ingat aku macam perempuan tepi jalan sebok tergeliat-geliat macam ulat sampah...huhhh...silap orang la.. ni KANG SOEUN okay😒😒😒.....

Cha Eun Woo POV
"Hahh..ada apa ko call aku ni??dah dapat apa2 maklumat ke??"dalam hati aku berharap sangat dieorang dah dapat jejak pasal perempuan tu...hati aku jadi tak tenang tunggu jawapan daripada dieorang (a.k.a orang suruhan aku)

"Dah dapat dah bos...tapi maklumat dia tak lengkap sangat..esok lepas bos balik sekolah kiteorang bagi maklumat tu..okay??"

"Okay set...esok korang tunggu je kat rumah aku tu dulu jangan pergi mana2 tunggu sampai aku datang...kalau mama tanya apa2..pandai2 la korang jawap erkk"huhh..lega...akhirnya aku dapat jugak tau pasal DIA....aku senyum sampai ke belakang kepala tak main la sampai telinga ni..tak cukup lebar...huhuh...happy nya aku...

(Gambaran eun woo happy lepas dapat tau pasal si DIA😍😍😍author melting tengok dia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Gambaran eun woo happy lepas dapat tau pasal si DIA😍😍😍author melting tengok dia..hahaha korang macam mana??)

Keesokan harinya lepas je tamat waktu persekolahan aku terus pulang ke rumah...tak sabar nak tau pasal DIA...member2 aku ajak keluar pun aku tolak...hehehe

Flashback~~
"Eun woo...ko nak ikut kiteorang lepak kat mall tak petang nanti??"

"Ermmm...tak kot hyung...ada hal la..lain kali la aku ikut korang...okay la dah lambat ni...aku balik dulu erkk...bye!!"

"Okay la kalau macam tu..bye!!"

Tak pernah2 tau aku nak tolak kalau dieorang ajak lepak...first time ni...hehehe..aku tengok reaction muka dieorang pun dah tau masing2 pelik aku tak nak ikut...hahaha..sorry la korang...aku ada misi lagi penting nak kena settle kan...😙😙yeahh...yeahh..nak balik...cepat la sampai rumah..

End flashback~~

Sampainya di rumah aku terus pergi jumpa dieorang"hahh.. mana maklumat tu aku nak tengok.."mata aku melilau mencari-cari bahan yang dieorang dapat...

"Amboi boss...sabar la..nahh ni dia maklumatnya...sebelum tu kan bos saya nak tanya la...sapa perempuan ni...istimewa sangat ke dia sampai bos suro siasat??"

Aku dah agak dah..mesti dieorang akan tanya sapa perempuan tu..."perempuan ni??dia tak istimewa pun..cuma dia sangat2 istimewa untuk aku tahu semua pasal dia"aku jawab sambil tersenyum kening naik ke atas...(haha...korang faham kan maksudnya yang kening ke atas tu..)

"Wahhh3...sejak bila bos tukar status jadi mat jiwang ni..haha...boleh tahan sweet la.."

"Ewah3...bukan main lagi korang gelakkan aku ye..potong gaji baru tau.."

Masing2 buat muka kesian bila aku cakap nak potong gaji..haha...pantang sebut pasal gaji berubah terus..

"Alah bos..mana aci main potong2 gaji..nanti kiteorang nak bagi makan apa kat family kiteorang" dengan gaya gedik2nya macam budak kecik...

"Banyak la ko punya family..kawin pun belum nak family konon...ambik ni"aku siku sorang2 orang suruhan aku...

hehehe..jangan pelik kiteorang ni dah macam family walaupun dieorang pekerja aku..aku tetap layan dieorang macam family sendiri..

Lepas penat berborak dengan dieorang aku terus masuk bilik..baring atas katil saiz king dengan cara meniarap memang nikmat...nikmat sebab apa??sebab aku nak baca pasal DIA...😆😆😆😆"ok..jangan teruja sangat...nama DIA kang soeun..ermm...boleh tahan comel..umur muda 2 tahun daripada aku...ok...kalau jadi pasangan dah kira sesuai sangat dah ni..."aku tersenyum melayan diri sendiri...

"Next..tinggi 162 perfect tak rendah sangat tak tinggi sangat..senang aku nak buat eyes contact dengan DIA..nak peluk DIA??mesti best...hehe...amboi...dah berangan dah...adik beradik tak de...family dia??oohh...kat luar negara..tak pe..jangan risau ye awak...saya akan protect awak...and jadi bodyguard awak 24hours...tanpa rehat tau"

30 minit aku abiskan masa untuk kenal dia dengan maklumat yang aku dapat...walaupun ada yang tak lengkap bagi aku semua ni dah lebih daripada cukup untuk aku kenal DIA...

"Baiklah eun woo...misi khas ko untuk memikat DIA akan bermula.....Esokk..."

Tangan aku letakkan atas dahi fikirkan masa pertama kali aku jumpa DIA walaupun singkat tapi penuh makna...dalam hati aku dah berazam untuk dapatkan DIA sebagai someone special in my life..aku habiskan waktu malam aku dengan menatap muka DIA yang dieorang dah lampirkan sekali dengan maklumat2 peribadi DIA..dalam gambar tu dia nampak cantik dengan dress casual putih rambut di ikat belakang ...nampak simple tapi dah mampu buat hati aku rasa huru hara...oh my god!!!what's wrong with me!!!

           (Baju  yang Kang Soeun pakai😁😁)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Baju yang Kang Soeun pakai😁😁)

Kang Soeun warning for you!!tunggu saya,sampai saya datang dalam hidup awak...mungkin awak akan tolak saya beribu kali..tapi saya akan datang balik berjuta kali..dan mungkin sampai buat you tell me that you love me..so..wait and see!!😎😎😉😉

Macam mana dengan entry kali ni??biasa2 je kan...hehehe...author tak pandai sangat la nak buat cerita...so harap korang faham la ye...
Support me okay😉😉
Vote sekali alang2...😣😣
Tertinggal...follow author jugak ye..😅😅🌹🌹🌹


Tell Me That You Love MeWhere stories live. Discover now