- Sunt tînără , în floarea vîrstei și la fel îmi este și sufletul. Îmi place foarte mult să vin în parc , atunci cănd simt că mă copleșesc amintirile. Ador restaurantul cu torturi.
Am ascultat-o fascinat de delicatețea cu care vorbea , în acelați timp , gîndindu-mă la ce aș putea spune eu.
-Nuștiu cît de tînăr arăt , dar cel puțin mă simt ca un adolescent. Îmi place uneori să fiu singur , dar urăsc să simt acest sentiment. Și de curînd , am început și eu să simpatizez restaurantul. Închei eu descrierea , iar ea se uită în ochii mei atît de pătrunzător , încît mă simțeam pierdut. Pierdut în albastrul senin din ochii ei.
-Haide să mîncăm torturile. Sugerează ea, iar eu aprob.
-Le-am luat la pachet.
-Mi-am dat seama.
Ea savura în liniște fiecare bucățică și eu făceam la fel. Însă o priveam. Stăteam foarte aproape unul de altul , și mi-am permis să o studiez mai bine.
Nu avea ceva deosebit în comparație cu alte femei , dar trăsăturile feței cu siguranță o scoteau în evidență.
Brusc , ea se oprește din mîncat și întoarce capul spre mine, avînd un aer întrebător.
-De ce mă privești așa?
-Nu am un alt mod de a te privi.
Și chiar nu aveam.
-Ești foarte frumoasă! o complimentez eu fără să-mi dau seama.
Ea ridică ochii spre mine.
-Nici tu nu ești chiar urîțel.
Amîndoi am zîmbit. După ce ne-am terminat feliile de tort , am decis să ne plimbăm.
Mergeam agale , neștiind ce să spun. Ea părea pierdută în gînduri, ca și mine de altfel. Ne-am așezat pe o bancă.
-Simți? mă întreabă ea.
-Ce anume?
-Răcoarea dimineții.
-Îți e frig?
Sper ca îi este.
De ce? Ca să îi dai jacheta ta și să faci un gest frumos?
Nu. Ca să te fac pe tine să taci.
-Nu mă refeream la modul fizic, ci la suflet. Simt că aerul rece și-a făcut loc și acolo.
-Atunci mă lași să-l încălzesc?
-Crezi că ai putea? mă întreabă ea , un mic zîmbet apărînd în colțul gurii.
-Nu cred. Știu.
CITEȘTI
Mai dulce de atât...
Historia CortaCe poate fi mai dulce decît o felie de tort cu căpșune? Niciodată mintea ei nu i-a dat această întrebare , pentru că răspunsul era evident. Însă de la un timp încoace , întrebarea cu pricina îi tot invada spațiul personal. EA nu s-a gândit nici măca...